Disney lansează un joc şi un show de desene animate inspirate din "Star Wars"

Compania Walt Disney lansează un joc pe mobil, un show TV de desene animate şi o linie de jucării şi haine inspirate din seria "Star Wars", încercând promovarea puternică a francizei cumpărate în 2012 de la George Lucas, creatorul "Războiului Stelelor".

Urmărește
522 afișări
Imaginea articolului Disney lansează un joc şi un show de desene animate inspirate din "Star Wars"

Disney lansează un joc şi un show de desene animate inspirate din "Star Wars"

Aceasta este prima încercare mai consistentă a companiei de a profita de achiziţia de 4,05 miliarde de dolari a drepturilor francizei "Star Wars", deţinută până în 2012 de LuscasFilm. Cea mai recentă producţie cinematografică din seria "Star Wars" a fost lansată în urmă cu nouă ani.

Astfel, Disney a lansat, joi, "Star Wars: Commander", o aplicaţie gratuită pentru telefonul mobil, care le permite utilizatorilor să se implice în lupte avându-i ca personaje pe Han Solo, Chewbacca şi Prinţesa Leia, eroii din "Războiul Stelelor". Aplicaţia va fi disponibilă exclusiv în magazinul online al Apple, pentru 30 de zile, urmând ca apoi să fie disponibilă şi pentru utilizatorii de telefoane şi tablete cu Android, prin magazinul Play al Google. Disney obţine venituri din această aplicaţie vânzând o "monedă de schimb" numită "crystals" (cristale, n.r.), pe care utilizatorii o pot folosi pentru a mări viteza jocului.

De asemenea, compania va lansa pe 29 septembrie filmul de desene animate "Star Wars Rebels: Spark of Rebellion", disponibil la început doar online şi prin intermediul aplicaţiei "Watch Disney XD". Ulterior, filmul va fi difuzat şi pe canalele TV Disney, la nivel mondial, din 3 octombrie. Pelicula va fi urmată de un serial inspirat de acest film, difuzat din 13 octombrie.

Compania a pus deja în vânzare, săptămâna aceasta, jucării, lenjerii de pat, rucsacuri şi alte produse, extinzând gama "Star Wars" anterioară. O linie de produse alimentare cu logoul "Star Wars" va fi lansată în 2015.

Jocul video va fi promovat pe site-ul StarWars.com, care deja este foarte vizitat de fanii seriei, cu mai bine de un an înaintea lansării în cinematografe a următorului film al francizei, "Episode VII", potrivit lui Jimmy Pitaro, preşedinte al Disney Interactive Unit.

Rămâne de văzut dacă franciza "Star Wars" va avea acelaşi succes ca acum douăzeci de ani, comentează Reuters.

Noua campanie de promovare este reprezentativă pentru strategia Disney de a profita de pe urma achiziţiei unor francize celebre. Anul acesta, comercianţii au generat venituri de un miliard de dolari din vânzările produselor fiecăreia dintre cele opt francize cumpărate de Disney, inclusiv "Omul Păianjen" al celor de la Marvel şi filmul "Maşini" al Pixar, potrivit lui Bob Iger, Chief Executive Officer al companiei.

Disney spune că intenţionează să lanseze anual câte un film "Războiul Stelelor", începând cu "Episode VII", şi că doreşte să crească major prezenţa francizei "Star Wars" în parcurile de distracţie, potrivit declaraţiilor lui Iger.

Compania a deschis în 2012 un parc de distracţii inspirat din filmul "Maşini", produs de Pixar în 2006, ceea ce dă o idee despre cum ar vrea compania să folosească franciza "Star Wars" în acest domeniu.

Studiourile Disney au achiziţionat Lucasfilm, compania care produce seria "Star Wars", deţinută iniţial de George Lucas, pentru suma de 4,05 miliarde de dolari în 2012 şi au anunţat că vor lansa trei filme noi din această serie, una dintre cele mai profitabile francize din istoria cinematografiei. Următorul film al seriei va fi lansat pe 18 decembrie 2015.

Născută din imaginaţia lui George Lucas, franciza "Războiul stelelor" a marcat, în 1977, naşterea unui nou gen în cinema-ul comercial, popular, destinat publicului larg, în care se va remarca şi Steven Spielberg. Cei doi cineaşti, care au făcut parte din acelaşi grup de tineri regizori cu referinţe mai degrabă televizuale decât cinematografice, urmau să colaboreze, de altfel, apoi, la o altă saga de succes mondial, formată din cele patru filme "Indiana Jones".

După succesul filmului "Războiul stelelor", care a contribuit la lansarea carierei actorului Harrison Ford, George Lucas a decis să încredinţeze regia următoarelor filme din serie altor cineaşti. Astfel, "Imperiul Contraatacă" (1980) a fost regizat de Irvin Kershner şi "Întoarcerea lui Jedi" (1983) a fost regizat de britanicul Richard Marquand.

La sfârşitul anilor '90, cineastul producător a adăugat francizei sale alte trei filme noi, ale căror acţiuni se desfăşoară din punct de vedere cronologic înainte de primul film din 1977 - "prequels", în jargonul hollywoodian.

Această nouă trilogie - "Star Wars Episodul I - Ameninţarea fantomei" (1999), "Războiul stelelor: Atacul clonelor" (2002) şi "Star Wars: Episodul III - Răzbunarea Sith" (2005) - a fost în întregime regizată de George Lucas şi i-a avut în distribuţie pe Liam Neeson, Ewan McGregor, Natalie Portman şi Hayden Christensen.

În februarie 2012, George Lucas s-a lăsat sedus de noua tehnică a conversiei în 3D, relansând cu succes "Ameninţarea fantomei" în acest nou format.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici