Dragostea pentru natură se îmbină cu dragostea pentru cei dragi într-o aplicaţie WWF - ThinkDigital

Dragostea pentru natura se îmbină plăcut cu dragostea pentru cei dragi într-o nouă aplicaţie a WWF, intitulată "Iubeşte", care este semnată de ThinkDigital.

Urmărește
239 afișări
Imaginea articolului Dragostea pentru natură se îmbină cu dragostea pentru cei dragi într-o aplicaţie WWF - ThinkDigital

Dragostea pentru natură se îmbină cu dragostea pentru cei dragi într-o aplicaţie WWF - ThinkDigital (Imagine: Shutterstock)

ThinkDigital România a propus clientului WWF România o abordare care combină nevoia oamenilor de a oferi afecţiune celor dragi, nevoia de a ajuta şi participa activ în campaniile sociale şi gestul instinctual de a proteja mediul înconjurator.

Aplicaţia inedită prin care îi poţi arăta persoanei iubite că îţi pasă se numeşte "Iubeşte". Aceasta a fost creată cu pasiune şi este un concept unic ce evidenţiază faptul că este necesar să protejăm natura şi animalele sălbatice.

Mecanismul de funcţionare este unul pe cât de simplu, pe atât de eficient. Aplicaţia permite utilizatorului să personalizeze cum îşi doreşte o felicitare digitală, urmând ca aceasta să fie afişată live, sub forma unui banner publicitar, la alegere, pe unul dintre site-urile consacrate din România ("Gândul.info", "Mediafax", "The One", "ProSport", "Ziarul Financiar" şi "Revista Tango"), în schimbul unei donaţii de 2, 3 sau 5 euro. Plata se va face la fel de simplu prin intermediul aplicaţiei "Iubeşte".

Rolul dublu al aplicaţiei, aşa cum a fost gândită, este de a arăta că ne pasă atât de oamenii dragi din viaţa noastră, precum şi de ocrotirea vieţii sălbatice şi a habitatelor naturale, iar suma strânsă va fi folosită pentru a proteja aceste habitate. Aplicaţia a fost lansată cu ocazia Zilei îndrăgostiţilor, pe 14 februarie, însă poate fi accesată toată luna februarie la adresa http://apps.thinkdigital.ro/wwf/iubeste/.

ThinkDigital şi WWF România nu sunt deloc străine de acest gen de parteneriat, cele două colaborând cu succes şi în 2015 pentru proiectul Earth Hour (Ora Pământului), evenimentul global născut din pasiune, la Sydney, încă din anul 2007.

ThinkDigital România este parte a grupului internaţional TDG. Grupul activează alături de publisheri locali importanţi şi de parteneri globali majori, precum Facebook, Skype, Shazam, DailyMotion, AppNexus ori Sizmek în domeniile media şi vânzări online, prin compania ThinkDigital, adtech şi programmatic advertising, prin companiile TailWind, şi marketing digital, prin compania ForestView. Think Digital Group are birouri în şase ţări din regiunea CEE (Europa Centrală şi de Est), dar şi în Emiratele Arabe Unite. În România, ICEEfest, unul dintre cele mai importante festivaluri internaţionale dedicate internetului, este organizat de ThinkDigital.

WWF (World Wide Fund for Nature) a fost fondată în anul 1961, iar în România este prezentă din anul 2006. Este cea mai mare organizaţie internaţională independentă care derulează proiecte pentru conservarea naturii sălbatice, are aproximativ 5 milioane de susţinători în toată lumea şi o reţea activă în peste 100 de ţări. Misiunea WWF la nivel global este să oprească degradarea mediului înconjurător şi să construiască un viitor în care oamenii trăiesc în armonie cu natura. Mai multe detalii despre WWF puteţi găsi la adresa wwf.ro şi pe facebook.com/WWFRomania.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici