„Dry January”: Provocarea de abstinenţă la alcool care a devenit virală pe reţelele de socializare

Pentru mulţi, noul an vine cu obiective noi, cum ar fi revenirea la sala de sport, gătitul mai multor mese acasă sau reducerea consumului de zahăr. Pentru alţii, însă, este un moment bun pentru a reduce consumul de alcool. De aceea, tot mai mulţi oameni iau parte la provocarea „Dry January”.

Urmărește
3937 afișări
Imaginea articolului „Dry January”: Provocarea de abstinenţă la alcool care a devenit virală pe reţelele de socializare

„Dry January”: Provocarea de abstinenţă la alcool care a devenit virală pe reţelele de socializare

„Dry January” este o provocare de 31 de zile în care participanţii se abţin complet de la consumul de alcool în luna ianuarie, fie că este vorba de cocktailuri, vin sau bere, potrivit USA Today.

Deşi consumul de alcool creşte în timpul sărbătorilor - 47% dintre bărbaţi şi 40% dintre femei au recunoscut că au consumat alcool în exces în timpul sezonului festiv, conform American Addiction Centers - tot mai mulţi adulţi sunt interesaţi de abstinenţă.

În 2024, 42% dintre adulţii americani au indicat că sunt interesaţi de sobrietate sau că reflectă asupra consumului lor de alcool în timpul sărbătorilor, conform Civic Science. Acest procent reprezintă o creştere faţă de 33% în 2022.

Provocarea a ajuns virală pe reţelele de socializare şi a devenit populară şi în Europa. Un nou studiu arată că peste unul din patru francezi intenţionează să ia parte la „Dry January” în 2025, relatează AFP.

Motivaţiile oamenilor sunt aproape exclusiv legate de dorinţa unui stil de viaţă mai sănătos. Pe prima treaptă a podiumului, potrivit studiului IFOP, se află dorinţa de a slăbi, iar apoi vine dorinţa de a putea conduce maşina la întoarcerea de la o ieşire în oraş.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici