Emma Watson a devenit imaginea unui brand de modă

Emma Watson, actriţa care a interpretat, în seria de filme "Harry Potter", personajul Hermione Granger, renunţă la imaginea de copil în favoarea unui look mai sofisticat, în cadrul unei campanii de promovare pentru un cunoscut brand de modă britanic, informează Daily News.

Urmărește
32 afișări
Imaginea articolului Emma Watson a devenit imaginea unui brand de modă

Emma Watson a devenit imaginea unui brand de modă

Tânăra actriţă va apărea în noua campanie a brandului britanic Burberry, cu o imagine diferită faţă de cea cu care i-a obişnuit pe fanii filmului "Harry Potter", abordând un look sofisticat şi o atitudine matură.

Watson a fost aleasă să reprezinte imaginea brandului de fashion de către directorul de creaţie al Burberry, Christopher Bailey.

"Pentru că o cunosc şi o admir pe Emma Watson de mult timp, ea a fost în mod firesc prima alegere pentru această campanie. Ea are o frumuseţe clasică, un caracter deosebit şi o atitudine ancorată în modernitate. Farmecul său şi umorul debordant au făcut ca şedinţele de filmare să pară ca un picnic pe malul Tamisei", a spus el.

Campania de publicitate include fotografii de fashion realizate în cadrul unor şedinţe foto în centrul Londrei, acestea având misiunea de a reflecta istoria bogată şi modernitatea brandului Burberry.

Afinitatea dintre tânăra actriţă şi iconuri ale modei nu este o premieră, Emma Watson remarcându-se pe covorul roşu datorită creaţiilor Chanel sau Alexander McQueen.

Recent, ea a pozat pentru designerul Chanel Karl Lagerfeld, prezentând ultima colecţie a acestuia pentru revista franţuzească Crash.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici