Estetica Awards, ediţia a patra, mult mai interactivă decât în anii precedenţi

Cea de-a patra ediţie a concursul Estetica Awards, mult mai interactivă decât în anii precedenţi, a înregistrat o participare în număr mare la votul publicului, opţiune introdusă pentru prima dată în acest an, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

Urmărește
165 afișări

Atât participarea numeroasă (peste 2.000 de specialişti în hairstyling şi make-up), cât şi implicarea publicului la votarea favoriţilor (15.000 vizualizări per categorie, 8.000 like-uri, 3.700 de voturi prin sms) au atestat statutul de concurs lider pe acest segment şi o dorinţă crescută de confirmare a valorii.

Cele 50 de lucrări nominalizate s-au bucurat, ca în fiecare an, de expunere în cadrul târgului Cosmetics Beauty Hair de la Romexpo, în perioada 20 - 23 septembrie.

Gala de decernare a premiilor Estetica Awards i-a adus pe scenă pe cei 15 mari câştigători ai celor cinci categorii: tunsoare, culoare, avangardă, comercial şi machiaj.

"Credem că acest concurs are un aport enorm la dezvoltarea industriei în care ne aflăm, la promovarea saloanelor, a stiliştilor, crescându-i astfel renumele, clientela şi, firesc, încasările", a declarat Lucian Miess, publisher Estetica România & Republica Moldova.

Momentele artistice ale serii au fost oferite de nume cunoscute ale industriei: echipele artistice L'Oreal Professionnel - condusă de ambasadorul Eduard Dabican şi CHI-Farouk Systems -, condusă de Rocky McCormick, Art Director şi trainer oficial Farouk Systems. Aceştia au susţinut demonstraţii de coafură live pe scenă, în timp ce designerul Dana Tănase şi-a prezentat cea mai recentă colecţie, "Ultrafeminin". Machiajul pentru prezentarea de modă a fost oferit de Universul DallesGo şi Alina Brailescu, iar coafurile au fost realizate de GETT'S Artistic Team.

Sponsorii ediţiei Estetica Awards 2012, în parteneriat cu Romexpo, au fost: BeautyOne, Beauty Box, Fudge, L’Oreal Professionnel, Melkior, Sebastian Professional, Skeyndor, Tudor Cucu, Universul Dalles GO, Wella Professionals.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici