Estetica Awards, ediţia a patra, mult mai interactivă decât în anii precedenţi
Atât participarea numeroasă (peste 2.000 de specialişti în hairstyling şi make-up), cât şi implicarea publicului la votarea favoriţilor (15.000 vizualizări per categorie, 8.000 like-uri, 3.700 de voturi prin sms) au atestat statutul de concurs lider pe acest segment şi o dorinţă crescută de confirmare a valorii.
Cele 50 de lucrări nominalizate s-au bucurat, ca în fiecare an, de expunere în cadrul târgului Cosmetics Beauty Hair de la Romexpo, în perioada 20 – 23 septembrie.
Gala de decernare a premiilor Estetica Awards i-a adus pe scenă pe cei 15 mari câştigători ai celor cinci categorii: tunsoare, culoare, avangardă, comercial şi machiaj.
„Credem că acest concurs are un aport enorm la dezvoltarea industriei în care ne aflăm, la promovarea saloanelor, a stiliştilor, crescându-i astfel renumele, clientela şi, firesc, încasările”, a declarat Lucian Miess, publisher Estetica România & Republica Moldova.
Momentele artistice ale serii au fost oferite de nume cunoscute ale industriei: echipele artistice L’Oreal Professionnel – condusă de ambasadorul Eduard Dabican şi CHI-Farouk Systems -, condusă de Rocky McCormick, Art Director şi trainer oficial Farouk Systems. Aceştia au susţinut demonstraţii de coafură live pe scenă, în timp ce designerul Dana Tănase şi-a prezentat cea mai recentă colecţie, „Ultrafeminin”. Machiajul pentru prezentarea de modă a fost oferit de Universul DallesGo şi Alina Brailescu, iar coafurile au fost realizate de GETT’S Artistic Team.
Sponsorii ediţiei Estetica Awards 2012, în parteneriat cu Romexpo, au fost: BeautyOne, Beauty Box, Fudge, L’Oreal Professionnel, Melkior, Sebastian Professional, Skeyndor, Tudor Cucu, Universul Dalles GO, Wella Professionals.