Eurovision 2011: Google a făcut topul celor mai populari concurenţi - Hotel FM, pe locul 8

Google a creat un site unde fanii pot urmări evoluţia popularităţii concurenţilor în căutările online, prin intermediul unui grafic temporar şi al unui clasament al celor mai căutaţi concurenţi în mediul online, informează un comunicat.

Urmărește
2190 afișări
Imaginea articolului Eurovision 2011: Google a făcut topul celor mai populari concurenţi - Hotel FM, pe locul 8

Eurovision 2011: Google a făcut topul celor mai populari concurenţi - Hotel FM, pe locul 8

În fiecare an, fani din toată Europa aşteaptă cu sufletul la gură marea finală a concursului de muzică Eurovision. Plecând de la acest aspect, Google readuce în atenţia publicului un site care permite internauţilor să urmărească şansele conaţionalilor de a câştiga ediţia din acest an a Eurovision.

Datele - oferite de Google Insights for Search şi bazate pe traficul generat de căutări - sunt actualizate zilnic, pentru ca fanii să poată urmări drumul parcurs de concurenţi şi să le permită acestora să prevadă ţara câştigătoare.

Cea de-a 56-a ediţie a concursului internaţional Eurovision se va desfăşura în acest an în Germania, la Dusseldorf. 38 dintre cele 43 de ţări participante vor evolua în cele două semifinale ale concursului, pe 10 şi 12 mai. Primele 10 ţări din fiecare semifinală, alături de ţara gazdă - Germania - şi de cele patru ţări mari care evoluează, în mod tradiţional, direct în finală (Spania, Italia, Marea Britanie şi Franţa) vor concura pe 14 mai.

România va fi reprezentată de trupa Hotel FM cu piesa "Change" şi va intra în concurs în cea de-a doua semifinală, pe 12 mai.

Cu toate că România va intra în concurs abia în cea de-a doua semifinală, românii din întreaga lume vor putea urmări la TVR toate cele trei competiţii, transmise în direct pe TVR 1, TVR HD şi TVR Internaţional, pe 10, 12 şi 14 mai, începând cu ora 22.00.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici