Facebook Inc (FB.O) a semnat acorduri cu creatorii de ştiri şi materiale de divertisment Vox Media, BuzzFeed, ATTN, Nine Media Group şi alţii, pentru a face emisiuni în cadrul viitorul său serviciu video, care va conţine materiale în format lung şi scurt cu anunţuri de publicitate, potrivit unor surse, citate de Reuters.
Facebook planifică două niveluri de divertisment tip video: emisiuni şi seriale cu episoade de circa 20 – 30 de minute, care vor fi ale companiei, şi materiale mai scurte de aproximativ 5 până la 10 minute, pe care Facebook nu le va deţine.
Toate sursele au cerut să rămână anonime, deoarece tranzacţiile sunt confidenţiale.
Citeşte şi: FOTO Vizitele lui Donald Trump, marcate de şi mai multe CONTROVERSE. Purtarea unei eşarfe pe cap, necesară, dar nu obligatorie, pentru Ivanka şi Melania Trump
Citeşte şi: Nicole Kidman, Kirsten Dunst şi Elle Fanning au strălucit pe Croazetă la premiera The Beguiled
Citeşte şi: GALERIE FOTO Fiica lui Schumacher îl MOŞTENEŞTE. Cum arată şi ce face tânăra de 20 de ani
Citeşte şi: FOTO, VIDEO Rita Ora şi Jason Derulo, pentru prima dată în România, la NEVERSEA, cel mai mare festival de la malul mării
Citeşte şi: Oficial rus, comentarii deplasate după atacul din Manchester: Este o lecţie, Vladimir Putin ar trebui ascultat de întreaga lume