Facebook testează o funcţie prin care utilizatorii vor vedea ştiri în funcţie de interese

Publicat: 18 08. 2017, 11:58
Actualizat: 30 03. 2020, 07:06

Funcţia face parte din strategia companiei de a mări timpul pe care oamenii îl alocă pentru a-l petrece pe reţeaua de socializare.

Numită „Temă recomandată”, această caracteristică este testată pe News Feed. Fiecare articol selectat include câteva propoziţii despre subiect, un link către povestea de ştiri şi o fotografie, potrivit unui exemplu văzut joi de Reuters.

Facebook a confirmat că această facilitate a fost concepută pentru a ajuta oamenii să descopere poveşti care ar putea fi relevante pentru domeniul lor de interes.

Feed-urile de ştiri de pe Facebook includ articolele trimise de prieteni şi familie, precum şi anunţuri sau postări a paginilor pe care un utilizator le place. Numeroase companii media furnizează abonaţilor lor liste de povestiri care corespund intereselor individuale ale cititorilor, bazate pe folosirea unui site de ştiri.