Femeile din fotografiile sexy, obiecte în ochii bărbaţilor

Calendarele sexy şi fotografiile topless cu modele, prezente în diversele publicaţii, îi determină pe bărbaţi să le considere pe femei drept nişte obiecte, potrivit unui studiu recent publicat în Statele Unite, informează dailymail.co.uk.

Urmărește
976 afișări
Imaginea articolului Femeile din fotografiile sexy, obiecte în ochii bărbaţilor

Femeile din fotografiile sexy, obiecte în ochii bărbaţilor (Imagine: Mediafax Foto)

Când un bărbat priveşte o femeie în bikini, se activează o zonă din creierul acestuia care este asociată uneltelor şi alte obiecte.

În acelaşi timp, activităţile din regiunea cerebrală responsabilă cu dorinţa de a înţelege gândurile şi sentimentele altor persoane sunt inhibate, potrivit unui studiu recent.

Cercetătoarea Susan Fiske, coordonatoarea studiului, a declarat: "Singura dată când am observat acelaşi tip de reacţii a fost când oamenii au privit fotografiile unor persoane fără domiciliu sau ale unor dependenţi de droguri, deoarece ei nu îşi doresc cu adevărat să ştie ce se întâmplă în minţile celorlalţi".

Acest experiment a relevat, totodată, şi poate nu în mod surprinzător, faptul că bărbaţii îşi amintesc mai uşor imaginea unei femei îmbrăcate sumar decât pe cea a unei femei îmbrăcate complet.

Rezultatele obţinute în urma scanării creierului voluntarilor au dovedit că imaginile sexy îi determină pe bărbaţi să le considere pe femei "mai puţin umane", indică studiu, prezentat la conferinţa anuală American Association for the Advancement of Science.

Fiske, profesor la Universitatea Princeton din Statele Unite, spune că această asociere ar putea să afecteze locul de muncă, bărbaţii având tendinţa de a-şi vedea colegele ca pe nişte obiecte sexuale.

Întrebată dacă şi femeile au aceeaşi reacţie când privesc bărbaţi sumar îmbrăcaţi, Fiske a declarat că acestea au tendinţa să acorde o importanţă mai mare vârstei şi contului din bancă, decât aspectului fizic.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici