Fiica lui Bruce Lee cere despăgubiri de 30 milioane dolari de la un fast-food din China. Cum a fost folosită imaginea starului Kung Fu
Compania Bruce Lee Enterprises, din California, a cărei şefă este Shannon Lee, şi-a susţinut, miercuri, cauza împotriva lanţului de fast-food Real Kungfu, într-un tribunal din Shanghai, solicitând ca această firmă alimentară să nu mai utilizeze imaginea şi să plătească suplimentar 88.000 de yuani, pentru acoperirea cheltuielilor legale.
Totodată, ea a solicitat ca lanţul de fast-food din Guangzhou să dea explicaţii în care să evidenţieze faptul că nu are nicio legătură cu Bruce Lee.
Real Kungfu, care vinde preparate chinezeşti, a fost fondată în 1990 şi are puncte de vânzare în peste 57 de oraşe chineze.
Logo-ul fast-food-ului ilustrează un bărbat îmbrăcat într-o haină galbenă cu mâneci lungi, al cărui aspect şi poziţie sunt asemănătoare cu Bruce Lee şi faimoasa lui poziţie de „pregătit să lovească”.
Compania Real Kungfu a suşinut, joi, pe contul său Weibo, joi, că a fost „derutată” de proces, întrucât a folosit acel logo în ultimii 15 ani şi că, deşi au existat unele probleme în trecut, utilizarea logo-ului a fost aprobată de autorităţile naţionale.
China s-a angajat să îmbunătăţească protecţia drepturilor de proprietate intelectuală şi să aplice sancţiuni mai dure în acest sens, acesta fiind unul dintre subiectele-cheie în războiul comercial al Beijingului cu Statele Unite.