- Home
- Life-Inedit
- LONDRA, (20.12.2007, 15:41)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Firmele de cosmetice induc în eroare clienţii prin utilizarea unui limbaj "SF"
Companiile producătoare de cosmetice induc în eroare clienţii în ceea ce priveşte eficacitatea cremelor pentru îngrijiea pielii, prin utilizarea unui limbaj ştiinţific incomprehensibil, potrivit unui raport al unui grup pentru protecţia consumatorilor.
Urmărește
2 afișări
Firmele de cosmetice induc în eroare clienţii prin utilizarea unui limbaj "SF"
Grupul pentru protecţia consumatorilor Which? acuză marile companii de cosmetice, inclusiv L'Oreal şi Garnier, de inducerea în eroare a clienţilor. Clipurile publicitate difuzate pe posturile de televiziune vorbesc despre "pentapeptide", "lipopeptide" şi "acid hialuronic" şi susţin că aceste produse "reactivează celulele de la suprafaţa pielii", conferind epidermei "o strălucire proaspătă".
După ce s-au dat drept consumatori şi au contactat trei companii pentru a primi explicaţii, reprezentanţii Which? au ajuns la concluzia că "dovezile" care vin în sprijinul afirmaţiilor sunt de neînţeles, chiar şi pentru un cercetător ştiinţific.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Marcel Ciolacu rămâne Premierul României
-
Sebastian Burduja, cu prilejul audierilor pentru poziţia de ministru al Energiei: Centrala Romgaz de la Iernut va fi gata în mai-iunie şi la fel şi cea de la Mintia de 1000 MW va fi gata anul următor. Avem câteva mii de de MW noi în solare, eoliene şi stocare prevăzuţi să intre funcţiune în 2025
-
AUR cere CCR să constate vacantarea funcţiei de preşedinte al României
-
Sorin Grindeanu, avizat favorabil la Ministerul Transporturilor
"Pentapeptidele, acidul hialuronic şi Omega 3 pot suna impresionant, dar o analiză mai amănunţită a reclamelor la produsele cosmetice glossy şi a afirmaţiilor anumitor companii nu duce la răspunsuri concludente", se indică în raportul Which?, preluat de dailymail.co.uk.
Which? a contactat serviciul pentru clienţi al Olay Regenerist, Garnier Nutritionist Omega Skin şi L'Oreal Derma Genesis şi a cerut lămuriri cu privire la modul concret în care acţionează ingredientele asupra pielii.
Rezultatele au fost arătate unei fundaţii caritabile care promovează ştiinţa pe înţelesul tuturor, Sense About Science. Cercetătorii de la această fundaţie au citit rezultatele şi au declarat că nu au înţeles modul în care pentapeptidele, lipopeptidele şi Omega 3 funcţionează pentru a elimina "semnele înaintării în vârstă" sau pentru "a îmbunătăţi aspectul pielii".
"Scot ştiinţa reală din context astfel încât aceasta devine o «ştiinţă rea»", a declarat profesorul Aarathi Prasad, de la Sense About Science. "Cuvintele sună ademenitor, dar avem de-a face mai degrabă cu SF decât cu ştiinţă reală (...) Cuvintele nu sunt clare", a adăugat acesta. "Ele implică un efect, dar la o analiză mai atentă îşi pierd substanţa", a mai spus acesta.
Un purtător de cuvânt din partea L'Oreal a declarat: "Fiecare ingredient este dezvoltat în mod specific pentru un beneficiu funcţional şi este, adesea, rezultatul a mai mulţi ani de cercetare". "Unele ingrediente sunt dermatologic recunoscute, altele sunt dezvoltate de cercetătorii L'Oreal şi primesc nume care reflectă originea lor moleculară", a adăugat acesta. "Acidul hialuronic este, de fapt, recunoscut de majoritatea dermatologilor drept un ingredient cu mare putere de hidratare, care se găseşte în mod natural în piele şi care contribuie la păstrarea umidităţii în piele", a mai spus acesta.
Citește pe alephnews.ro: Ciprian Șerban, de la PSD, este șeful Camerei Deputaților. Ilie Bolojan, de la PNL, a fost votat Președinte al Senatului
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
El este Alexandru, tânărul de 26 de ani mort în accident, fără să aibă vreo vină! Iubita lui e în stare gravă
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe