- Home
- Life-Inedit
- LONDRA, (20.12.2007, 15:41)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Firmele de cosmetice induc în eroare clienţii prin utilizarea unui limbaj "SF"
Companiile producătoare de cosmetice induc în eroare clienţii în ceea ce priveşte eficacitatea cremelor pentru îngrijiea pielii, prin utilizarea unui limbaj ştiinţific incomprehensibil, potrivit unui raport al unui grup pentru protecţia consumatorilor.
Urmărește
2 afișări
Firmele de cosmetice induc în eroare clienţii prin utilizarea unui limbaj "SF"
Grupul pentru protecţia consumatorilor Which? acuză marile companii de cosmetice, inclusiv L'Oreal şi Garnier, de inducerea în eroare a clienţilor. Clipurile publicitate difuzate pe posturile de televiziune vorbesc despre "pentapeptide", "lipopeptide" şi "acid hialuronic" şi susţin că aceste produse "reactivează celulele de la suprafaţa pielii", conferind epidermei "o strălucire proaspătă".
După ce s-au dat drept consumatori şi au contactat trei companii pentru a primi explicaţii, reprezentanţii Which? au ajuns la concluzia că "dovezile" care vin în sprijinul afirmaţiilor sunt de neînţeles, chiar şi pentru un cercetător ştiinţific.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: N-avem pe cine alege Președinte pe 24 noiembrie, dar du-te la vot și pune ștampila pe alb, pe niciunul! E singura formă să le arăți că exiști
-
Ciolacu efectuează o vizită de lucru la Budapesta: Vreau să îmi finalizez mandatul cu obţinerea deciziei intrării depline în Schengen
-
Şef al armatei britanice: „Suntem pregătiţi să luptăm cu Putin în Europa de Est”
-
Florian Coldea şi Dumitru Dumbravă rămân sub control judiciar
"Pentapeptidele, acidul hialuronic şi Omega 3 pot suna impresionant, dar o analiză mai amănunţită a reclamelor la produsele cosmetice glossy şi a afirmaţiilor anumitor companii nu duce la răspunsuri concludente", se indică în raportul Which?, preluat de dailymail.co.uk.
Which? a contactat serviciul pentru clienţi al Olay Regenerist, Garnier Nutritionist Omega Skin şi L'Oreal Derma Genesis şi a cerut lămuriri cu privire la modul concret în care acţionează ingredientele asupra pielii.
Rezultatele au fost arătate unei fundaţii caritabile care promovează ştiinţa pe înţelesul tuturor, Sense About Science. Cercetătorii de la această fundaţie au citit rezultatele şi au declarat că nu au înţeles modul în care pentapeptidele, lipopeptidele şi Omega 3 funcţionează pentru a elimina "semnele înaintării în vârstă" sau pentru "a îmbunătăţi aspectul pielii".
"Scot ştiinţa reală din context astfel încât aceasta devine o «ştiinţă rea»", a declarat profesorul Aarathi Prasad, de la Sense About Science. "Cuvintele sună ademenitor, dar avem de-a face mai degrabă cu SF decât cu ştiinţă reală (...) Cuvintele nu sunt clare", a adăugat acesta. "Ele implică un efect, dar la o analiză mai atentă îşi pierd substanţa", a mai spus acesta.
Un purtător de cuvânt din partea L'Oreal a declarat: "Fiecare ingredient este dezvoltat în mod specific pentru un beneficiu funcţional şi este, adesea, rezultatul a mai mulţi ani de cercetare". "Unele ingrediente sunt dermatologic recunoscute, altele sunt dezvoltate de cercetătorii L'Oreal şi primesc nume care reflectă originea lor moleculară", a adăugat acesta. "Acidul hialuronic este, de fapt, recunoscut de majoritatea dermatologilor drept un ingredient cu mare putere de hidratare, care se găseşte în mod natural în piele şi care contribuie la păstrarea umidităţii în piele", a mai spus acesta.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: Cu cât ești mai dezamăgit, cu atât trebuie să mergi duminică la vot și să pui ștampila exclusiv pe alb!
Citește pe www.zf.ro: Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta din filmele pentru adulți s-a cuplat cu un milionar controversat din fotbal
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe