FOCUS: Actorii telenovelelor "Regina" şi "Trandafirul sălbatic" au "colorat" târgul MIPTV Cannes

"Regina" şi prima telenovelă de epocă produsă în România, "Trandafirul sălbatic" (titlu de lucru), s-au făcut remarcate la târgul de televiziune MIPTV, actorii Diana Dumitrescu, Doiniţa Oancea şi Cabral Ibacka, costumaţi în personajele lor, împărţind flyere la Palais des Festivals din Cannes.

Urmărește
92 afișări

Telenovela "Regina", care a adus ratinguri record postului Acasă, şi "Trandafirul sălbatic" (titlu de lucru), prima telenovelă de epocă produsă în România, sunt promovate de MediaPro Distribution într-un mod inedit la MIPTV de la Cannes, unul dintre cele mai importante târguri internaţionale de vânzare şi de achiziţionare de produse de televiziune.

Actorii Diana Dumitrescu, Doiniţa Oancea şi Cabral Ibacka, prezenţi la Palais des Festivals din Cannes, sunt pata de culoare a evenimentului, care a adunat cele mai importante nume din industria televiziunii din întreaga lume.

După ce luni, în prima zi a MIPTV, cei trei s-au costumat în personajele pe care le interpretează în "Regina", marţi, actorii au purtat costumaţii de epocă, promovând "Trandafirul sălbatic". Diana Dumitrescu, Doiniţa Oancea şi Cabral Ibacka au împărţit flyere cu informaţii despre cele două telenovele participanţilor la MIPTV, în Palais des Festival, care găzduieşte un număr de 13.000 de participanţi, de la 4.500 de companii din 111 ţări.

"Noi ne promovăm produsele. Anul trecut ei nu ştiau ce este «Inimă de ţigan». Anul acesta toată lumea ştie de «Inimă de ţigan» şi de «Regina». Se pare că suntem deja cunoscuţi peste tot. Oamenii vroiau să ştie cum stăm cu ratingul şi, atunci când au aflat că este produsul care face cel mai mare rating la noi pe piaţă, au fost impresionaţi", a spus Doiniţa Oancea, care este prezentă pentru a doua oară la MIPTV, după participarea de anul trecut, când a promovat la Cannes telenovela "Inimă de ţigan".

Diana Dumitrescu, interpreta personajului care dă titlul telenovelei "Regina", a promovat, marţi, la Cannes următorul produs al Promance, "Trandafirul sălbatic" (titlu de lucru).

"Eu promovez următorul proiect care va veni la Acasă TV, care sperăm să aibă cel puţin acelaşi succes ca «Inimă de ţigan» şi «Regina» şi să fie într-un ceas bun, pentru că aici am făcut furori şi toată lumea ne întreabă ce se întâmplă, de unde suntem, ce facem noi, de ce ne-am îmbrăcat aşa. Sperăm să meargă bine şi să vindem şi telenovela aceasta", a spus Diana Dumitrescu, cea care se va regăsi şi în distribuţia telenovelei "Trandafirul sălbatic".

În plus, Cabral Ibacka, aflat pentru prima dată la MIPTV, spune că "este uimitoare puterea pe care o degajă festivalul, pentru că sunt aici cei mai mari producători şi cei mai mari buyeri de orice fel de producţie TV din lume".

"Normal, am zece ani de televiziune, mă uit cu respect şi deja ştiu foarte multe producţii, chiar dacă nu se difuzează la noi. E uimitor, totuşi, că în lumea asta de «big guys» cel puţin jumătate dintre ei ştiu de «Inimă de ţigan» şi o parte bună din ei ştiau şi de «Regina». Până la urmă am promovat nişte produse deja cunoscute şi doar am dat nişte detalii. O altă chestie foarte mişto şi foarte tare este că la noi în stand tot timpul este agitaţie, tot timpul este câte un buyer interesat de unul sau chiar de mai multe produse. E relevant parţial pentru un buyer când aude audienţele din România, dar în momentul în care îi înşiri zece ţări în care «Inimă de ţigan» a doborât tot pe linie de audienţă, normal că devine mult mai relevant. Eu cred că a fost un succes pentru noi", a spus Cabral.

De altfel, MediaPro Distribution, distribuitor al produselor Promance International si MediaPro Pictures, se numără printre companiile din 52 de ţări care şi-au achiziţionat standuri, pentru a vinde propriile producţii, la târgul MIPTV, care a debutat luni, la Cannes. Din România, doar MediaPro Distribution şi TVR au închiriat standuri pentru a prezenta propriile oferte de programe în cadrul MIPTV.

La standul propriu, MediaPro Distribution a organizat şi un cocktail, la care au participat reprezentanţii unora dintre cele mai importante companii prezente la MIPTV. În timpul evenimentului, pe un ecran mare au fost difuzate imagini din producţiile promovate de MediaPro Distribution la târgul de televiziune, în timp ce actorii Diana Dumitrescu, Doiniţa Oancea şi Cabral Ibacka au prezentat rolurile pe care le interpretează în telenovelele Promance.

După ce a fost promovată la ediţia de anul trecut a MIPTV şi la târgul de televiziune Discop, care s-a desfăşurat în iunie 2008 la Budapesta, telenovela "Inimă de ţigan", produsă de MediaPro Pictures pentru Acasă TV, a fost vândută în ţări precum Ucraina, Bulgaria, Slovacia, Slovenia, Croaţia şi Turcia. Telenovela are la bază un scenariu de Simona Macovei şi Sorina Ungureanu, fiind regizată de Iura Luncaşu. Producătorul general telenovelei este Ruxandra Ion.

De asemenea, telenovela "Regina" a adus ratinguri record postului Acasă TV, fiind cel mai urmărit program de televiziune din România. O producţie Promance, o companie a MediaPro Pictures, telenovela "Regina" are la bază un scenariu de Simona Macovei şi Sorina Ungureanu, fiind regizată de o echipă de cineaşti: Iura Luncaşu, Larry Maronese, Alex Fotea şi Ion Ion. Producătorul general al telenovelei este Ruxandra Ion.

În exclusivitate, la MIPTV a fost prezentată telenovela "Trandafirul sălbatic" (titlu de lucru), prima telenovelă de epocă produsă în România. Ruxandra Ion, Managing Director Promance International, a declarat în luna februarie, la videochat-ul de pe site-ul www.acasatv.ro, că, în 2009, compania pe care o conduce va produce prima telenovelă românească de epocă, cel mai ambiţios proiect de până acum.

"În 2009, Promance, CME şi Acasă au decis că e un an în care vor investi dublu faţă de anii precedenţi, pentru că ne pregătim să facem primul mare produs de epocă realizat vreodată de o televiziune din România. Ne ducem cu aproximativ 100 de ani în urmă în istoria României, vă vom prezenta o poveste bazată pe un scenariu aşa cum v-am obişnuit, 100% românesc", a declarat Ruxandra Ion.

MIPTV este una dintre cele mai importante manifestări din domeniu audiovizual, la nivel internaţional. Târgul reuneşte anual televiziuni, producători de film, distribuitori, cumpărători, dar şi vedete.

Un număr de 24 de companii care operează pe piaţa media şi în audiovizualul din România, printre care Pro TV şi TVR, participă la Târgul de televiziune MIPTV, care se desfăşoară la Cannes, între 30 martie şi 3 aprilie.

A 46-a ediţie a MIPTV se desfăşoară la Palais des Festivals, pe o suprafaţă impresionantă - 22.000 mp. Participanţii la eveniment sunt împărţiţi în trei categorii: cumpărători de programe, vânzători de programe şi reprezentanţi ai presei.

România este reprezentată la această ediţie a târgului de un număr de 24 de companii, cu cinci mai puţine decât la ediţia de anul trecut a evenimentului, şi un număr total de 79 de persoane.

Printre companiile din România prezente la MIPTV se numără: Pro TV SA, MediaPro Distribution, Antena 1, B1 TV, Naţional TV, Dogan Media, Realitatea Media, SBS Broadcasting Media şi Neptun Media. În calitate de cumpărători de programe au venit la MIPTV şi reprezentanţii platformei digitale Boom TV, dar şi ai caselor de producţie Paprika Entertainment, Zucchero Media, Direct Target şi ai distribuitorului de film Empire Film. Şi producătorul TV Valeriu Lazarov este prezent la Cannes, în calitate de preşedinte executiv al companiei Prime Time Communications SA din Spania.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici