FOTO | Creaţii de excepţie. Rochii de ocazie unicat, imprimate cu ilustraţii pictate în prealabil în acuarelă, pe hârtie

Doi tineri din Baia Mare au creat un brand de rochii de ocazie imprimate cu ilustraţii pictate în prealabil în acuarelă, pe hârtie, după care sunt transferate pe materialele textile cu ajutorul unor tehnologii de ultimă oră. Anul viitor, vor lansa prima colecţie cu astfel de ţinute.

Urmărește
2459 afișări
Imaginea articolului FOTO | Creaţii de excepţie. Rochii de ocazie unicat, imprimate cu ilustraţii pictate în prealabil în acuarelă, pe hârtie

FOTO | Creaţii de excepţie. Rochii de ocazie unicat, imprimate cu ilustraţii pictate în prealabil în acuarelă, pe hârtie

Mădălina şi Andrei Zlampareţ, doi tineri din Baia Mare, au pus bazele brandului Sinestezic în urmă cu doi ani, iar acum lucrează la prima colecţie care va fi lansată în 2018, în serie limitată. Până atunci, creaţiile lor pot fi întâlnite în câteva magazine din România şi Franţa, cât şi pe reţelele de socializare.

„Nu am vrut niciodată să creăm pur şi simplu încă un brand de îmbrăcăminte, ci ne-am dorit să creăm unul prin care să transmitem femeilor că frumuseţea nu este definită de perfecţiune sau de cifre legate de vârstă, kilograme şi aşa mai departe, ci de individualitate, eleganţă, încredere în sine, fericire, onestitate şi linişte interioară. Dorinţa noastră a fost să punem în valoare feminitatea şi individualitatea oricărei femei, astfel încât am ajuns să creăm rochii de ocazie, de zi şi de seară, imprimate cu ilustraţii. Ilustraţiile sunt pictate în prealabil de Mădălina, în acuarelă, pe hârtie, după care sunt transferate pe materialele care compun ţinutele prin tehnologii de înaltă calitate, prese de ultimă generaţie, astfel încât imprimeul este foarte durabil”, a declarat Andrei Zlampareţ.

Iniţial, cei doi tineri întreprinzători au început cu creaţii business-casual şi au realizat o colecţie pe care doreau să o promoveze şi să o vândă online.

„A avut loc o schimbare în momentul în care am început să avem mai multe cereri pentru ţinutele de ocazie. Ne-am decis să ne reorientăm spre această nişă, venind cu o idee inedită: personalizarea rochiilor de ocazie cu ilustraţiile şi broderiile create de noi şi executarea la comandă a unor rochii unicat. La ideea de online nu am renunţat şi nici nu o vom face. Suntem foarte conştienţi de importanţa prezenţei online, iar având în vedere că în momentul de faţă lucrăm la prima colecţie de ţinute de ocazie, produsă în serie limitată, pe care urmează să o lansăm anul viitor, ne gândim că va fi momentul oportun să relansăm şi magazinul online”, a explicat Andrei.

În ţinutele create, cei doi folosesc diferite materiale, accesorii şi detalii, preţul unei rochii începând undeva de la 1.500 lei. Ca şi materiale sunt preferate în special tafta, tulle, organza, crep, mătase, fiind puse la dispoziţia clientelor peste 700 de modele de materiale.

„În momentul în care alegem materialul pe care urmează să îl folosim la o anumită ţinută, luăm în considerare dorinţa şi silueta clientei, încercând de fiecare dată să o consiliem în aşa fel încât rezultatul final să fie cel mai potrivit. Facem în aşa fel încât să primim cât mai multe informaţii de la cliente, comunicarea fiind extrem de importantă pentru noi. Fie că discutăm despre material, imprimeu, formă, culoare, poveste, dorinţe sau pasiuni, toate aceste detalii ne ajută să descoperim ceea ce le reprezintă. În acest fel, le putem îndruma să aleagă cea mai bună variantă pentru silueta lor, pentru culoarea pielii sau a părului, dar şi pentru evenimentul la care participă. În crearea imprimeurilor ne inspirăm din natură, muzică şi poveştile clientelor”, a subliniat Mădălina Zlampareţ.

Majoritatea cererilor pentru ţinutele create sunt primite în perioada primăvară-vară, în timp ce în restul anului, mai exact în sezonul rece, cererea este mai scăzută.

„O astfel de afacere necesită atât cunoştinţe de design, cât şi cunoştinţe de business. Pentru a putea forma un brand sănătos şi puternic, e nevoie de ambele, dar bineînţeles că lista nu se opreşte aici; mai e nevoie de multă muncă, răbdare, perseverenţă, creativitate, inovaţie, curaj şi mai ales pasiune. Mereu trebuie să fii la curent cu noutăţile, fiind un domeniu foarte complex. Trebuie să îţi asumi riscuri şi trebuie să ai dorinţa continuă de a învăţa”, a conchis Andrei Zlampareţ.

Mădălina Zlampareţ este creatoarea de ilustraţii şi designerul brandului. A studiat design vestimentar la Universitatea de Artă şi Design (UAD) Cluj-Napoca iar la Ecole Supérieure d'Art et Design de Saint-Etienne din Franţa a studiat pictura.

Soţul său, Andrei Zlampareţ, managerul brandului, a studiat ingineria la Universitatea Tehnică de Construcţii din Bucureşti şi a condus anterior propria companie de design.

Ţinutele Sinestezic sunt purtate, printre alte de soprana Cristina Ioan şi de o fostă participantă la un concurs muzical de televiziune, Nora Deneş.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici