Iniţial compania folosea ambalaje pe care erau ilustrate peisaje greceşti. În imaginea de mai jos era prezentă şi o mică biserică ortodoxă ce avea, ca urmare a arhitecturii clasice, şi o cruce pe acoperiş.
Dar la scurt timp după comercializarea produsului cu aceste imagini, compania a înlocuit imaginea cu una similară dar de pe care dispăruse crucea, scriu belgienii de la RTL, potrivit Gândul.
Acest lucru a provocat rapid indignare în mediul online, numeroşi internauţi declarându-se indignaţi de decizia luată de comerciant.
Un purtător de cuvânt al companiei din Germania a declarat pentru sursa menţionată că decizia de retragere a simbolului a fost pentru „că se încearcă evitarea simbolurilor religoase pentru a nu exclude nicio comunitate cu alte convingeri”.
„Suntem o companie care respectă diversitatea şi asta explică designul ambalajelor”, a adăugat el.
Ca urmare a valului de indignare apărut după schimbarea ambalajelor, compania şi-a cerut scuze pentru cei care s-au simţit ofensaţi de decizia de înlocuire a primelor ambalaje care conţineau simbolul crucii.