Reclamele TV cu Tiger Woods, scoase din prime time
Potrivit statisticilor Nielsen, ultima reclamă în prime time în care a apărut Woods a fost un spot Gillette cu durata de 30 de secunde, difuzat pe 29 noiembrie.
Popularitatea sportivului a scăzut după informaţiile referitoare la aventurile sale extraconjugale, apărute după ştirea referitoare la accidentul de maşină pe care acesta l-a avut în apropierea reşedinţei sale din Orlando.
Potrivit mai multor publicaţii americane, Tiger Woods are contracte de publicitate încheiate cu Accenture Plc, Nike Inc., brandul Gatorade al PepsiCo, ceasurile Tag Heuer International, Electronic Arts şi brandul Gillette al Procter & Gamble.
Potrivit estimărilor revistei Forbes, Woods are venituri anuale de 110 milioane de dolari din contracte de sponsorizare şi turnee şi se afla, în iunie, pe locul patru în topul celor mai bine plătite vedete.
Potrivit Radaronline.com, Gatorade a renunţat la contractul de imagine pe care îl avea cu Tiger Woods, dând publicităţii un comunicat de presă în care menţionează însă că decizia „nu a avut nicio legătură cu scandalul în care este implicat Woods, fiind luată înaintea declanşării acestuia”.