- Home
- Life-Inedit
- (08.10.2017, 22:07)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Gafă a companiei Dove după o campanie publicitară pe Facebook. Brandul a fost forţat să-şi ceară scuze
Dove a transmis că regretă profund campania publicitară "rasistă" de pe Facebook care prezintă o femeie de culoare care se transformă într-una "albă". Reacţia a fost pe măsură, publicul ameninţând că va boicota brandul.
Urmărește
5897 afișări
Gafă a companiei Dove după o campanie publicitară pe Facebook
Brandul de îngrijire personală Dove a fost forţat să-şi ceară scuze după ce a lansat o serie de imagini în care o femeie de culoare se transformă într-una "albă" după ce foloseşte săpunul Dove.
Campania "profund ignorantă", cum a numit-o presa, arată o femeie de culoare care îşi dă jos tricoul pentru a scoate la iveală o femeie albă, apoi o femeie albă care se dezbracă pentru a descoperi o alta asiatică.
ULTIMELE ȘTIRI
-
LIVE UPDATE. Alegeri în SUA. Americanii își votează astăzi noul Președinte. Kamala Harris și Donald Trump duc o luptă strânsă pentru Casa Albă și Congres
-
Netanyahu plănuieşte să-i concedieze şi pe şefii IDF şi Shin Bet - surse
-
Noul ministru al Apărării din Israel are origini româneşti. Cine este Israel Katz
-
Protestatarii încep să se adune la Ierusalim şi Tel Aviv după ce Gallant a fost demis
Dove, compania deţinută de gigantul Unilever, a scris pe Twitter: În imaginea pe care am postat-o recent pe Facebook am omis ceea ce reprezintă eufemistic culoarea pielii. Regretăm profund ofensa pe care am cauzat-o".
Este neclar ce tip de public a dorit să ţintească campania publicitară, dar makeup artistul Naythemua, prima care a postat imaginile pe Facebook, a susţinut că femeile de culoare au fost "surde" la remarca legată de culoarea pielii.
"Ce vrea să transmită Dove pe lânga rasismului flagrant", "Nu voi mai folosi brandul Dove dacă racismul nu va înceta", sună ameninţările scrise de publicul brandului.
Nu este prima dată când brandul " se frige" cu astfel de mesaje. În 2011, o campanie Dove a provocat critici în masă după ce o femeie a devenit mai curată, pielea ei devenind mai deschisă cu un ton.
Brandul a declarat atunci că: "Toate cele trei femei sunt destinate pentru a demonstra beneficiile produsului. Noi nu putem accepta orice activitate sau imagini care insultă în mod intenţionat publicul".
Citește pe alephnews.ro: Greșesc sau nu sondajele americane? Care sunt cele 3 scenarii în care ar putea câștiga Kamala Harris alegerile din SUA
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Rezultatele din șapte state swing vor decide Președintele SUA. Republicanii susțin că Trump va lua Pennsylvania, care are cele mai multe voturi electorale
Dezastru în industria auto: Producătorul german de piese auto Schaeffler a anunţat că dă afară 4.700 de persoane. În septembrie, gigantul german a trimis înştiinţări de şomaj tehnic angajaţilor de la fabrica din Braşov
Se adună nori de criză. Un uriaş magazin din China, pe care unul dintre cei mai bogaţi oameni din lume a vrut să îl umple ochi cu haine, genţi şi pantofi de milioane de euro, acum stă gol şi abandonat. Să fie acesta primul semn că şi în buzunarele bogaţilor a început să bată vântul?
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Cum e ca socru Ion Țiriac! Sorana Cîrstea, iubita fiului său, a dezvăluit latura mai puțin ştiută a magnatului
PROSPORT.RO
Ce s-a ales de averea Ronei Hartner. Motivul pentru care fiica ei nu a primit o moștenire prea mare
CANCAN.RO
„Eu sunt Ilinca”. Soția lui George Simion anunță o surpriză editorială în podcast-ul lui Codin Maticiuc
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe