Generaţia care tace şi face. „Milenialii” muncesc mai mult şi dorm mai mult decât generaţiile anterioare

Oamenii din generaţia „millennials”, respectiv cei născuţi în perioada 1981-1996, muncesc mai mult şi dorm mai mult decât cei mai în vârstă, potrivit rezultatelor unui nou studiu realizat în SUA, citat de The Washington Post.

Urmărește
3505 afișări
Imaginea articolului Generaţia care tace şi face. „Milenialii” muncesc mai mult şi dorm mai mult decât generaţiile anterioare

Generaţia care tace şi face. „Milenialii” muncesc mai mult şi dorm mai mult decât generaţiile anterioare

Generaţia „millennials” a făcut din SUA o ţară mai diversă din punct de vedere rasial şi etnic, comparativ cu Generaţia X (1965 - 1980), „Baby Boomers” (1946 - 1964), Generaţia Tăcută (1928 - 1945) şi Marea Generaţie (înainte de 1928).

Generaţia „millennials” amână momentul formării unei familii şi trăieşte cu părinţii o perioadă mai mare de timp, munceşte mai multe ore zilnic decât cele anterioare, dar şi doarme mai mult, scriu cei de la The Washington Post. Această generaţie este mai educată decât anterioarele, iar, în timpul liber, interacţionează social mai mult decât cei mai în vârstă.

Acestea sunt concluziile unui nou studiu realizat de economistul Michelle Freeman, de la Oficiul Naţional de Statistică din SUA.

Studiul a explorat modul în care generaţia "millennials" îşi petrece timpul, comparativ cu celelalte şi a avut la bază date colectate în 2017, când reprezentanţii acesteia aveau între 21 şi 36 de ani.

În SUA, reprezentanţii generaţiei „millennials” au un venit mediu mediu net de 8.000 de dolari, mult mai puţin decât cei mai în vârstă - potrivit unui studiu realizat de Deloitte, venitul net mediu al americanilor cu vârsta între 18 şi 35 de ani a scăzut cu 34% din 1996. De cealaltă parte, costurile alocate educaţiei au crescut cu 65% în ultimul deceniu -în condiţiile în care a crescut şi numărul celor cu studii superioare, de la 35,2% la 45,3% -, iar cele alocate hranei, cu 26%. Acestora li se adaugă cheltuielile de transport şi cele legate de locuinţă.

Circumstanţele economice şi obiceiurile zilnice ale generaţiei „millennials” au făcut ca ei să fie învinovăţiţi de „uciderea tuturor obiceiurilor”, de la cardurile de fidelitate oferite de lanţurile de restaurante la industria auto.

Deci ce fac cei din generaţia „millennials” toată ziua

Potrivit noului studiu, aceştia petrec mai mult timp la serviciu, cu creşterea copiilor şi iau parte la mai multe activităţi educaţionale decât generaţiile mai în vârstă. Însă petrec mai puţin timp cu treburile casnice, activităţile civice, religioase şi cele din timpul liber, din motivele prezentate anterior.

Şi dorm mai mult, în medie, nouă ore, comparativ cu 8,6 ore în cazul generaţiilor anterioare.

Timpul dedicat relaxării şi reflecţiei este jumătate din cel alocat acestor activităţi de generaţiile anterioare, în vreme ce cel dedicat sportului şi activităţilor recreaţionale este cu, în medie, patru minute mai mare. Ambele grupuri petrec cea mai mare parte din timpul liber la televizor.

Totuşi, cei din generaţia „millennials” petrec de două ori mai mult timp jucând jocuri, de la scrabble la cele pe computer şi cuvinte încrucişate. Generaţiile anterioare petrec mai mult timp citind de plăcere.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici