Cele trei vedete nu vor mai scrie niciun mesaj pe reţelele de socializare Facebook şi Twitter începând de marţi şi până când proiectul Aliciei Keys „Keep A Child Alive” va strânge suma de un milion de dolari. Campania pentru această strângere de fonduri se numeşte „Digital Life Sacrifice”.
Iniţiativa are rolul de a marca Ziua Mondială de luptă împotriva maladiei SIDA (1 decembrie).
Alicia Keys a declarat că a invitat să ia parte la această campanie şi alte vedete, printre care Elijah Wood, Jennifer Hudson şi Serena Williams şi că nimeni nu a refuzat-o.
„După ce i-am contactat telefonic şi le-am ilustrat conceptul, toată lumea a fost de acord„, a mai spus Keys.
Totodată, vedetele au realizat scurte înregistrări video cu „ultima postare”, un fel de testament, şi vor apărea în mai multe spoturi, întinşi în sicrie, pentru a promova campania şi pentru a atrage atenţia asupra semnificaţiei „morţii lor virtuale”.