Gigantul Nike lansează o campanie publicitară în contextul protestelor din SUA. Compania îşi modifică sloganul

  • Gigantul Nike lansează o campanie publicitară în contextul protestelor din SUA
  • Compania şi-a modificat celebrul slogan „just do it”
Urmărește
613 afișări
Imaginea articolului Gigantul Nike lansează o campanie publicitară în contextul protestelor din SUA. Compania îşi modifică sloganul

Gigantul Nike lansează o campanie publicitară în contextul protestelor din SUA. Compania îşi modifică sloganul

Compania Nike a lansat o campanie publicitară în care promovează sloganul „don’t do it” - „nu o faceţi”, în efortul de a se adresa tulburărilor sociale care au izbucnit în urma morţii premature a lui George Floyd, în timpul unei intervenţii a poliţiei.

Floyd, un bărbat afro-american, în vârstă de 46 de ani, a murit luni, în timp ce se afla în custodia poliţiei.
 
Noua campanie este o adaptare a sloganului consacrat „just do it” - „doar fă-o” şi a fost promovată printr-un videoclip pe contul de Instagram.
 
Compania are reputaţia de a fi implicată din punct de vedere social şi de a aborda problemele din societate, inclusiv prin produssele lor. Nike a preluat şi alte probleme de justiţie socială, inclusiv fiind una dintre primele companii americane de îmbrăcăminte sportivă care a făcut reclamă unui hijab sportiv.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici