Google a cumpărat o firmă care deţine o tehnologie prin care smartphone-urile pot recunoaşte obiecte

Google a cumpărat firma franceză Moodstocks, care a dezvoltat o tehnologie ce le permite smartphone-urilor să recunoască obiecte.

Urmărește
1161 afișări
Imaginea articolului Google a cumpărat o firmă care deţine o tehnologie prin care smartphone-urile pot recunoaşte obiecte

Google a cumpărat o firmă care deţine o tehnologie prin care smartphone-urile pot recunoaşte obiecte

Spre deosebire de aplicaţia Googgles, care face procesarea pe un server, tehnologia dezvoltată de startup-ul francez procesează informaţiile local, direct pe telefon, potrivit Go4it.

Astfel, pentru a folosi tehnologia, utilizatorul nu are nevoie de o conexiune la internet.

După finalizarea achiziţiei, firma Moodstocks va fi închisă, iar angajaţii ei vor trece la centrul de cercetare şi dezvoltare al Google din Paris. Acest proces este cunoscut sub numele de „aqui-hire”.

Potrivit zvonurilor, Google lucrează la o tehnologie care să le permită utilizatorilor să caute pe internet informaţii despre obiecte care apar în poze. Este posibil ca tehnologia Moodstocks să fie folosită în acest proiect.

Astfel de tehnologii vor putea fi folosite în viitor şi pentru dezvoltarea de automobile autonome mai sigure.

Recent, a avut loc primul accident mortal în care a fost implicat un vehicul Tesla care rula în mod Autopilot. Se pare că sistemul a confundat remorca unui camion cu un pod sau un semn de circulaţie, aşa că maşina nu a frânat atunci când camionul i-a tăiat calea.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

ŞTIRILE ZILEI

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici