Guns N' Roses acuză Dr Pepper de falsă publicitate

Avocatul formaţiei Guns N' Roses şi al lui Axl Rose a acuzat compania Dr Pepper că nu şi-a ţinut promisiunea de a oferi băuturi răcoritoare americanilor, deşi formaţia şi-a lansat noul album anul acesta, fapt considerat puţin probabil de companie la momentul lansării promoţiei.

Urmărește
13 afișări
Imaginea articolului Guns N' Roses acuză Dr Pepper de falsă publicitate

Axl Rose (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Avocatul formaţiei Guns N' Roses şi al lui Axl Rose, Alan Gutman, s-a adresat printr-o scrisoare preşedintelui Dr Pepper Snapple Group, Larry Young, în care acuză compania de încercarea de a-şi relansa afacerea online printr-o campanie care a fost "un dezastru fără margini care a înşelat consumatorii".

Liderul formaţiei Guns N' Roses, Axl Rose, nu a luat niciun fel de măsuri când Dr Pepper a anunţat, în martie, că va oferi o băutură răcoritoare gratuită tuturor americanilor dacă mult aşteptatul album al Guns N' Roses va apărea înainte de finalul anului.

Totuşi, Rose a luat atitudine când a primit mesaje de la fanii nemulţumiţi că nu au primit băutura gratuită, după lansarea din 23 noiembrie al celui mai recent material al formaţiei "Chinese Democracy".

Gutman cere Dr Pepper să extindă perioada promoţiei şi să îşi ceară scuze public pentru neîndeplinirea promisiunilor făcute în cadrul promoţiei în ziarele New York Times, Los Angeles Times, USA Today şi Wall Street Journal.

Gutman precizează în scrisoarea adresată lui Young că abordarea originală a campaniei a fost o "exploatare" a reputaţiei clienţilor săi şi a albumului aşteptat de sute de fani.

Acesta consideră că Dr Pepper trebuie să plătescă formaţiei daune pentru "folosirea fără autorizaţie şi abuz în scopuri comerciale a drepturilor de proprietate intelectuală" şi ameninţă cu deschiderea unui proces.

Serverul pe care este găzduit site-ul Dr Pepper a cedat din cauza numărului prea mare de solicitări de cupoane ce pot fi preschimbate în răcoritoare gratuite.

Compania şi-a extins promoţia cu încă o zi, după cea a lansării albumului, însă site-ul său nu a putut fi acesat prea mult timp în această zi.

"Dr Pepper a fost total nepregătit pentru un astfel de trafic pe site-ul său", mai spusne Gutman în scrisoare sa, unde caracterizează această promoţie ca un "eşec total".

"Scopul acestei campanii a fost de a folosi interesul public pentru Axl Rose şi formaţia Guns N' Roses pentru a atrage vizitatori pe site-ul companiei pentru a creşte popularitatea Dr Pepper", potrivit avocatului Guns N'Roses. Oficialii Dr Pepper nu au făcut niciun fel de comentariu.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici