- Home
- Life-Inedit
- LOS ANGELES, (14.10.2014, 16:54)
- Bogdan Enache
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Hello Kitty, pisicuţa simbol a culturii pop, vedeta unei expoziţii în premieră la Los Angeles - FOTO
Hello Kitty, un personaj îndrăgit de fetiţe din întreaga lume, alături de lumea sa roz bombon şi miile de produse sub acest brand care generează venituri de miliarde de dolari, este vedeta unei expoziţii organizate în premieră la Los Angeles.
Urmărește
207 afișări
Hello Kitty, pisicuţa simbol a culturii pop, vedeta unei expoziţii în premieră la Los Angeles (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
"Hello! Exploring the Supercute World of Hello Kitty" ("Bună! Explorarea lumii super drăguţe a lui Hello Kitty", n.r.) este prima retrospectivă organizată în Statele Unite ale Americii, dedicată personajului cu figura unei pisicuţe cu fundă pe cap.
Expoziţia va fi inaugurată în acest weekend la Muzeul Naţional Americano-japonez din Los Angeles şi explorează "povestea colorată a lui Hello Kitty şi influenţa sa asupra culturii pop", potrivit unui comunicat al muzeului.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Marcel Ciolacu este desemnat Premierul României
-
Ciolacu, după ce a fost desemnat premier: Românii au nevoie de stabilitate
-
S-au votat preşedinţii la Camera Deputaţilor şi la Senat: Ilie Bolojan, la Senat; Ciprian Şerban, la Camera Deputaţilor
-
Crin Antonescu va fi candidatul comun pentru alegerile prezidenţiale. Propunerea va fi aprobată de fiecare partid al alianţei
Prezentarea aduce în atenţia publicului o serie de produse din game eclectice, toate marca Hello Kitty, de la prăjitoare de pâine, perdele de duş la o rochie haute-couture, toate scoase din depozitele firmei nipone Sanrio, deţinătoarea acestui imperiu roz.
Hello Kitty, care a împlinit 40 de ani anul acesta, "nu îmbătrâneşte, ci rămâne o fetiţă care este totodată o pisică", a declarat pentru AFP Jamie Rivadeneira, proprietara magazinului "Japan LA" şi organizator al expoziţiei.
Hello Kitty simbolizează "stilul de viaţă «drăguţ»" sau "kawai" în limba japoneză, care întrepătrunde cultura arhipelagului nipon.
Sanrio a creat nedumeriri în rândul fanilor personajului alb cu roz din lumea întreagă, după ce a anunţat în luna august că, în ciuda mustăţilor şi a urechilor sale ascuţite, Hello Kitty nu este o pisicuţă, ci "o fetiţă veselă şi fericită cu o inimă de aur". Pentru a demonstra afirmaţia, compania a subliniat că Hello Kitty are propriul animal de companie, o pisicuţă numită Charmmy Kitty.
Pentru Christine Yano, profesoară de antroplogie la Universitatea Harvard şi curator al expoziţiei, atracţia pentru Hello Kitty trece dincolo de publicul alcătuit doar din fetiţe.
"Adresabilitatea sa este vastă, incluzând şi femeile, şi cred că elementele cheie sunt simplitatea mesajului şi a designului său", a spus Yano.
Pisicuţă sau fetiţă, personajul antropomorf este, în orice caz, o găină cu ouă de aur pentru Sanrio, cu venituri estimate între 5 şi 7 miliarde de dolari anual.
Citește pe alephnews.ro: Ciprian Șerban, de la PSD, este șeful Camerei Deputaților. Ilie Bolojan, de la PNL, a fost votat Președinte al Senatului
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Citește și: Celebra Hello Kitty sărbătoreşte 40 de ani
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe