Beyonce a lansat săptămâna trecută o nouă colecţie vestimentară, pe care producătorul german Adidas, cu care colaborează artista, a descris-o ca fiind de gen neutru. Noua colecţie relansează marca Ivy Park şi include pantofi, haine şi accesorii, pe care fanii artistei s-au grăbit să le achiziţioneze.
Însă piesele vestimentare sunt realizate în aceleaşi culori folosite pentru uniformele vânzătoarelor lanţului de supermarketuri britanic Sainsbury’s.
Iar compania a reacţionat imediat. „Reproduse din 1869”, au scris reprezentanţii Sainsbury’s pe Twitter, făcând referire la anul în care a fost înfiinţată compania. Mesajul a stârnit un val de glume din partea internauţilor, dar şi critici ale fanilor artistei.
Repping since 1869 ? #sainsburys pic.twitter.com/a5VwkKnu5A
— Sainsbury’s (@sainsburys) January 17, 2020
Comentariile nu au stat, însă, în calea succesului colecţiei Ivy Park, care este deja sold out.
La sfârşitul anului trecut, Adidas a anunţat că va colabora cu cântăreaţa americană, alături de care a lansat şi prima colecţie Ivy Park Beyonce, la începutul anului 2016. Parteneriatul a venit în condiţiile în care Adidas încearcă să atragă mai mulţi clienţi de sex feminin, o zonă în care a fost depăşit de rivalul său Nike şi concurentul german Puma, care şi-a sporit vânzările după o colaborare cu cântăreaţa Rihanna.
Beyonce Knowles, în vârstă de 37 de ani, a devenit celebră la sfârşitul anilor 1990 în calitate de membră a trupei Destiny’s Child, unul dintre grupurile feminine cu cele mai mari vânzări de discuri din lume. În 2003, în timpul unei pauze din cariera trupei Destiny’s Child, Beyonce a lansat primul ei album solo, intitulat „Dangerously in Love”. Beyonce este una dintre cântăreţele recompensate cu cele mai multe premii Grammy, primind 23 astfel de trofee – trei ca membră a grupului Destiny’s Child , 19 în calitate de artistă solo şi unul pentru un album compus în colaborare cu soţul ei, Jay-Z.