Condor a fost deţinută de compania britanică de turism Thomas Cook, care s-a desfiinţat în 2019. Acum, compania aeriană de agrement porneşte pe cont propriu, cu un nou aspect pentru sezonul de vară.
Dungile colorate, concepute de agenţia de creaţie Vision Alphabet din Berlin, au scopul de a evoca nostalgia pentru vacanţele din trecut şi entuziasmul pentru vacanţele din viitor.
Există cinci opţiuni de culoare: Condor spune că dungile albastre reprezintă marea, dungile galbene amintesc de soare, roşul reprezintă „pasiunea”, verdele reprezintă „insula”, iar o dungă bej-aurie ar trebui să îi facă pe călători să se gândească la o plajă cu nisip, potrivit
CNN.
Compania aeriană sugerează că dungile reprezintă, de asemenea, „diversitatea oaspeţilor şi angajaţilor Condor şi multitudinea de oportunităţi de a descoperi lumea cu Condor”.
Ralf Teckentrup, CEO-ul Condor, a declarat într-un comunicat că dungile colorate sunt „noua marcă înregistrată” a companiei aeriene. În consecinţă, nu doar exteriorul Condor a fost reimaginat. Logo-ul Condor de pe contul său de socializare este acum împodobit cu dungi, în timp ce biletele de călătorie şi materialele de la bord, cum ar fi păturile, au fost schimbate. Condor promite că uniformele echipajului vor „străluci, de asemenea, în noul design”, urmând să apară mai multe detalii şi fotografii.
Prima aeronavă Condor cu dungi a zburat deja, un A321 colorat cu dungi galbene a plecat din Frankfurt, Germania, spre Lanzarote, una dintre Insulele Canare din Spania, la prânz, pe 5 aprilie.
Condor are peste 50 de aeronave în flotă şi promite că majoritatea vor fi vopsite până în 2024. Aşteptaţi-vă să vedeţi şase dintre avioanele cu dungi în operare până în această vară, aceste aeronave urmând să zboare spre destinaţii precum Insulele Canare, Grecia şi Egipt.