ÎntreFete.ro lansează online, în premieră, o colecţie vestimentară

Publicat: 06 05. 2010, 16:54
Actualizat: 06 11. 2012, 09:55

Chotronette, brand-ul cunoscut pentru introducerea tutu-urilor în România, propune prin colecţia „Ballet Noir”, destinată sezonului primăvară-vară 2010, combinaţii de tulle, dantelă şi tafta, volane şi drapaje îndrăzneţe, paleta cromatică păstrând jocul dintre nuanţele nude şi accentele întunecate, informează intrefete.ro.

Tematica se leagă, încă o dată, de Lolita şi universul ei copilăresc impregnat de parfumul seducţiei, colecţia „Ballet Noir” având drept cuvinte-cheie inocenţa furată.

Intrând pe IntreFete.ro utilizatoarele pot privi de aproape întreaga colecţie şi pot proba câteva modele de rochii „Ballet Noir” în Cabina de Probă virtuală. De asemenea, au şansa să câştige o ţinută Chotronette şi să interacţioneze cu designerii din spatele brand-ului, Silvia şi Laura.

Lansat la sfârşitul lunii aprilie de Apropo Media sub sloganul „Se poartă să fii tu!”, www.intrefete.ro este site-ul dedicat femeilor inteligente, curioase, interesate atât de noutăţile din fashion, beauty, sănătate şi carieră, cât şi din alte domenii conexe, care descriu întregul univers feminin.

Citeşte mai multe şi vezi toată colecţia pe IntreFete.ro.