Dacă ai epuizat toate serialele sau filmele în această perioadă, îţi dau un pont! Hbo a lansat recent un documentar care explorează industria influencerilor din social media.
„Vrei să fii faimos? Da. Da. Absolut. Înscrie-mă! Eu nu mă simt ca şi cum aş vrea să fiu. Simt că merit să fiu. Înţelegi ce zic?”, este strigătul de început al peliculei.
Este intitulat „FakeFamous”, iar personajele principale sunt trei tineri obişnuiţi, o actriţă în devenire, un tânăr designer şi un agent imobiliar gay, care au fost transformaţi în „influenceri”. Proiectul a fost gândit şi realizat de Nick Bilton, jurnalist la Vanity Fair şi The New York Times, scrie urban.ro.
În film vei descoperi chiar şi o statistică despre cum 140 de milioane de oameni de pe Instagram sunt consideraţi faimoşi. Practic, toată populaţia Rusiei. Lucru imposibil.
Filmul este un experiment care îşi propune să destructureze modalităţile prin care oamenii ajung faimoşi pe Instagram.