Jay Frank, vicepreşedinte executiv al companiei Universal Music şi un inovator în muzica digitală, a murit la vârsta de 47 de ani

Jay Frank, vicepreşedinte executiv al companiei Universal Music Group şi un veteran al muzicii digitale, a murit, duminică, la vârsta de 47 de ani, din cauza unui cancer, potrivit Variety.

Urmărește
2025 afișări
Imaginea articolului Jay Frank, vicepreşedinte executiv al companiei Universal Music şi un inovator în muzica digitală, a murit la vârsta de 47 de ani

Jay Frank, vicepreşedinte executiv al companiei Universal Music, a murit la vârsta de 47 de ani

Lucian Grainge, preşedintele şi directorul executiv al Universal Music Group, a transmis un mesaj colegilor din companie, informându-i cu privire la decesul lui Jay Frank: "Dragi colegi, vă anunţ cu o tristeţe profundă că prietenul şi colegul nostru Jay Frank a murit în urma unei recidive a cancerului. Profesional, Jay lasă o moştenire imensă. A fost un lider creativ şi neobosit, contribuind semnificativ în evoluţia eforturilor noastre pe piaţa globală. Multe dintre modurile în care ne lansăm pe piaţă artiştii şi muzica în era de streaming provin din munca inovatoare a lui Jay. Dar, mai mult decât orice altceva, Jay a fost un tată şi un soţ iubitor. Transmitem cele mai profunde condoleanţele familiei. Sincer, nu există cuvinte pentru a ne exprima sentimentele. A plecat prea repede şi ne va lipsi foarte mult".

Născut în New Jersey, Frank a fondat serviciul pe bază de abonament DigSin şi compania de marketing muzical DigMark.

Totodată, este autorul cărţii "Futurehit.DNA", fondatorul Futurehit Inc., ce anticipează potenţialul comercial al unei melodii, şi creatorul "Hack Your Hit", ce analizează cum poate fi promovată muzica pe diferite platforme de socializare online.

Frank şi-a început cariera în anul 1994, lucrând pentru compania Ignition Records. În anul 1997, a lucrat pentru postul de televiziune The Box, iar, ulterior, a colaborat cu Yahoo Music. A devenit vicepreşedinte de strategie muzicală pentru postul de televiziune CMT, în anul 2007. S-a alăturat companiei Universal Music Group în anul 2015, având, printre altele, atribuţia de a găsi strategii de promovare a artiştilor.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici