Jay Leno va debuta cu mare fast în noua lui emisiune, în septembrie

Jay Leno vizează un debut spectaculos pentru noua sa emisiune, existând posibilitatea ca vedeta TV să apară, în cadrul show-ului, alături de maşinile din faimoasa sa colecţie de automobile de lux.

Urmărește
29 afișări
Imaginea articolului Jay Leno va debuta cu mare fast în noua lui emisiune, în septembrie

Jay Leno va debuta cu mare fast în noua lui emisiune, în septembrie (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Noul show al lui Jay Leno va începe în septembrie şi va fi transmis de luni până vineri începând cu ora 22.00.

Ideea apariţiei lui Leno împreună cu maşinile din colecţia sa a determinat studiourile NBC să pună la dispoziţia vedetei TV o scenă mai mare decât aceea cu care era obişnuit. Tehnicienii au început deja să lucreze pentru ajustarea platoului de filmare, folosit în trecut de emisiunea "The Ellen DeGeneres Show" şi de sitcomul "Sonny With a Chance", care şi-au găsit între timp alte locaţii.

Noua emisiune a lui Jay Leno va fi înregistrată pentru NBC în Burbank, în Studioul 11, care este chiar mai mare ca suprafaţă decât imensul garaj de 5.100 de metri pătraţi în care Leno îşi ţine celebra lui colecţie de automobile de epocă. Studioul 11, cel mai mare al postului NBC, se află foarte aproape de Studioul 3, unde Leno a filmat ani de zile emisiunea "Tonight Show".

Deşi ideea lui Jay Leno de a-şi începe noua emisiune venind pe scenă într-o maşină de lux ar putea fi considerată o etalare inutilă a opulenţei în plină recesiune mondială, el ar putea totuşi să îşi folosească colecţia de automobile pe post de "cal troian", pentru a face din emisiunea lui un loc în care se face reclamă industriei de automobile. El ar putea să îşi facă intrarea pe scenă conducând modelul Stanley Steamer, produs în 1906, sau ultimul model Ford.

O strategie asemănătoare a funcţionat în urmă cu câteva decenii pentru NBC şi Chevrolet, în cadrul emisiunii "The Dinah Shore Chevy Show". În anii 1950, Dinah Shore a venit pe scenă şi a cântat "See the USA in your Chevrolet", în faţa unui poster imens ce prezenta un model Chevrolet.

În ceea ce priveşte automobilele, Jay Leno este fără niciun dubiu vedeta cu cea mai mare credibilitate, chiar dacă Oprah Winfrey le-a oferit la un moment membrilor din public nu mai puţin de 276 de modele de automobile Pontiac, în ceea ce a rămas cunoscut până astăzi drept "cel mai faimos şiretlic pentru promovarea unor produse din istoria televiziunii".

"E ceva normal, pentru că Leno este un împătimit al automobilelor. Cred că este lucrul pe care toată lumea îl cunoaşte cel mai bine despre el şi pentru care îl îndrăgeşte", a declarat Barbara Lippert, specialist în publicitate pentru Adweek Media. "Produsele încorporate în emisiunile televizate au o istorie lungă, iar Leno este un tip de modă veche. Dacă că această strategie va fi reluată, el este cea mai potrivită persoană pentru a face acest lucru şi nimeni nu va spune că Jay Leno încearcă «să se vândă»", a adăugat ea.

Începând din 25 mai 1992, Jay Leno a prezentat emisiunea "Tonight Show" timp de 17 ani, până în luna mai. Noua emisiune a lui Jay Leno, care are titlul provizoriu "The Jay Leno Show", va păstra majoritatea elementelor care au făcut din "The Tonight Show" cel mai urmărit program nocturn din Statele Unite timp de aproape 15 ani.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici