- Home
- Life-Inedit
- BUCUREŞTI, (03.12.2008, 16:41)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Jessica Alba, imaginea unei companii de băuturi alcoolice (Galerie Foto)
Actriţa Jessica Alba va fi imaginea unei noi campaniii multimedia globală, Campari Club, a companiei de băuturi alcoolice cu acelaşi nume, lansată cu ocazia împlinirii a 10 ani de la apariţia pe piaţă a primei ediţii a calendarului brandului, informează un comunicat.
Urmărește
177 afișări
Jessica Alba, imaginea unei companii de băuturi alcoolice (Imagine: www.celebrity-gossip.net)
Campania multimedia internaţională Club Campari a avut ca miză reunirea a trei nume de marcă din zone diferite ale artei, fotograful Mario Testino, legendarul regizor Jean Paul Goude şi actriţa Jessica Alba. Rezultatul este o reclamă TV, conţinuturi online deosebite şi 13 fotografii care vor apărea în ediţia limitată de 9.999 de exemplare ale Calendarului Campari.
"Viziunile lui Mario şi Jean-Paul Goude m-au ajutat foarte mult să intru în pielea personajului «femme fatale» din Club Campari. A fost prima dată când am lucrat cu Mario, Jean Paul şi Campari. Toţi trei reuşesc să te transforme în persoana pe care ţi-o imaginezi numai în visele cele mai îndrăzneţe, sunt un fan adevărat al muncii lor şi... aştept cu nerăbdare să lucrăm din nou împreună", a declarat Jessica Alba.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Valdimir Putin s-ar confrunta cu o revoltă a armatei. Comandanții militari ruși refuză să-și trimită subordonații la atacuri
-
Bolojan: Am semnat acest protocol pentru ca România să aibă un guvern stabil într-o perioadă dificilă
-
Crin Antonescu va fi candidatul comun pentru alegerile prezidenţiale. Propunerea va fi aprobată de fiecare partid al alianţei
-
Coreea de Nord ar putea trimite şi mai multe trupe şi drone în sprijinul Rusiei
Într-o atmosfera captivantă, Jessica Alba, personajul principal al campaniei, devine întruchiparea tentaţiei, într-o lume a frumuseţii sofisticate. Mario Testino este pentru a doua oară fotograful Calendarului Campari, după succesul obţinut cu Hotel Campari, a cărui protagonistă a fost Salma Hayek.
"Îmi place să sugerez dorinţa şi este esenţial pentru mine ca actorii să fie naturali, să se comporte exact ca în viaţa reală. Spontaneitatea este totul. Spontaneitatea unor vorbe, gestul potrivit, privirea potrivită, toate dau profunzime poveştii care va fi spusă", a declarat, la rândul său, Jean Paul Goude.
Conceptul Club Campari a fost inspirat din atmosfera celor mai exclusiviste cluburi din lume.
"Stilul, eleganţa şi rafinamentul care definesc comunicarea Campari, se focalizează pe trei teme fundamentale, care sunt, de asemenea, aduse la viaţă în Club Campari: pasiune, rafinament şi universalitate", a spus Bob Kunze-Concewitz, CEO al Gruppo Campari.
Timp de 10 ani, Campari a colaborat cu fotografi celebri pe plan internaţional. Prin creativitatea lor, aceştia au atribuit brandului, în mod firesc, pasiune şi senzualitate, unicitate şi notorietate.
De asemenea, fiecare vedetă a Calendarului a reuşit să exprime într-un mod unic caracteristicile Campari.
Citește pe alephnews.ro: Descoperirea care sfidează înțelegerea noastră asupra Universului: Ce este „timpul negativ” în fizică
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Meta este dat în judecată pentru „traumatizarea pe viață” a moderatorilor Facebook din Kenya. Peste 140 de angajați sunt diagnosticați cu PTSD
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Care este cea mai sănătoasă sare din comerț, potrivit lui Dragoș Pătraru. Majoritatea bucătarilor din Vest o folosesc
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 10:07
-
astăzi, 10:01
Victor Negrescu: Am securizat pentru 2024 un buget UE record, cu 6% mai mare decât anul acesta