Jessica Simpson, în lupta cu kilogramele. Cum arată vedeta după ce a devenit mamă - FOTO

Cântăreaţa şi actriţa americană Jessica Simpson a devenit mamă pe 1 mai, când s-a născut fetiţa ei, Maxwell Drew. La scurt timp, vedeta a devenit imaginea firmei Weight Watchers şi s-a angajat că va reveni la silueta de dinainte de a rămâne însărcinată, urmând să primească în schimb câteva milioane de dolari.

Urmărește
9754 afișări
Imaginea articolului Jessica Simpson, în lupta cu kilogramele. Cum arată vedeta după ce a devenit mamă - FOTO

Jessica Simpson (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Se pare însă că planurile nu merg aşa cum ar dori artista. Jessica Simpson a recunoscut că în timpul sarcinii nu s-a abţinut de la nimic şi că acum procesul de slăbire nu este deloc uşor, scrie Daily Mail.

"Nu am avut nicio reţinere în timpul sarcinii pentru că era prima experienţă de acest gen pentru mine şi mi-am dorit să mă bucur de acele momente. Nu ştiam că surplusul de greutate nu va dispărea odată cu naşterea copilului", a declarat artista în vârstă de 32 de ani pentru USA Today.

Jessica urmează o dietă strictă, însă spune că nu poate încă alerga, din cauza sânilor, care sunt prea mari.

"Sunt o femeie normală care încearcă să se simtă bine şi să fie sănătoasă pentru copilul ei, pentru partener şi pentru sine. Corpul meu nu poate reacţiona ca cel al unui supermodel", a mai spus cântăreaţa americană.

Jessica Simpson a devenit celebră la vârsta de 19 de ani, odată cu apariţia albumului ei de debut, intitulat "Sweet Kisses", lansat în 1999. S-a căsătorit cu Nick Lachey, solistul grupului 98 Degrees, în 2002, iar cei doi cântăreţi au fost vedetele reality show-ului "Newlyweds: Nick and Jessica". Simpson şi Lachey au divorţat în 2006.

Cântăreaţa, care a apărut şi în filme, precum "Dukes of Hazzard", a avut apoi câteva relaţii cu o serie de bărbaţi celebri din Statele Unite, precum jucătorul de fotbal american Tony Romo şi solistul trupei Smashing Pumpkins, Billy Corgan.

Artista a lansat brandul Jessica Simpson Collection, ce produce articole vestimentare, poşete şi pantofi, în anul 2007. Linia ei vestimentară a obţinut venituri de 750 de milioane de dolari în anul 2010, potrivit publicaţiei New York Magazine.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici