Jocurile pe Facebook. Ce preferă femeile în comparaţie cu bărbaţii

Circa 47% din persoanele cu vârsta între 18 şi 35 ani, din zona urbană, prezente pe Facebook, accesează jocuri, femeile fiind fane Farmville/ Cityville, precum şi ale celor de genul bubble/cubes, în timp ce bărbaţii preferă jocurile sportive şi pokerul, potrivit unei cercetări Love Plus.

Urmărește
487 afișări
Imaginea articolului Jocurile pe Facebook. Ce preferă femeile în comparaţie cu bărbaţii

Jocurile pe Facebook. Ce preferă femeile în comparaţie cu bărbaţii

Love Plus, unul dintre principalii competitori pe piaţa de prezervative, a anunţat joi că lansează o aplicaţie pe Facebook - jocul "Love Factory" - produsă integral în România, disponibilă global, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

Implementarea proiectului Love Factory a fost precedată de o cercetare realizată în octombrie 2011 pe o bază de 400 de respondenţi, bărbaţi şi femei din zona urbană, care folosesc Facebook, inclusiv pentru jocuri, mai mult de o dată pe săptămână. Printre obiectivele acestei cercetări s-au numărat: înţelegerea targetului - cei care folosesc Facebook şi jocurile prezente pe această platformă, precum şi analiza obiceiurilor şi a motivaţiilor acestora din spatele deciziei de a se juca.

Astfel, s-a constatat că majoritatea reprezentanţilor categoriei de vârstă 18-35 ani, din zona urbană, sunt prezenţi pe Facebook (86,5%), iar dintre aceştia 46,9% accesează jocurile. Jocurile preferate de aceştia sunt Farmville, Cityville, Mafia Wars, FIFA Manager şi The Sims Social. Cele mai populare jocuri, atât pentru bărbaţi, cât şi pentru femei, sunt cele de tip Farmville (91,2%), urmate de poker (36,9%) şi jocuri sportive (37,9%).

Dacă sunt analizate preferinţele la nivelul categoriilor de jocuri, femeile sunt fanele celor de tipul Farmville/ Cityville, precum şi a celor simple, de genul bubble/cubes. De cealaltă parte, bărbaţii preferă jocurile sportive şi pokerul, se spune în comunicat.

Timpul dedicat sesiunilor de joc pe Facebook oferă noi elemente de diferenţiere între cele două sexe. Astfel, majoritatea femeilor (45,6%) dedică 15-30 minute unei sesiuni de joc pe Facebook, în timp ce 31,5% dintre bărbaţi petrec 5-15 minute pe sesiune. Totodată, cei între 18-30 ani petrec mult mai mult timp jucându-se pe Facebook decât cei de 31-35 de ani.

Momentul accesării acestor jocuri a fost un alt indicator al studiului. Astfel, femeile se joacă atât în timpul săptămânii, cât şi în weekend. În schimb, bărbaţii preferă să se joace mai degrabă în timpul săptămânii, după serviciu (27,6%) sau în weekend (30,5%).

Principalul motiv pentru cei care aleg să se joace pe Facebook constă în faptul că jocurile reprezintă un mod plăcut de petrecere a timpului, iar această observaţie este valabilă indiferent de sex, vârstă sau mărimea oraşului. Mai mult, dacă bărbaţii sunt atraşi de competiţia cu prietenii sau cu alţi jucători (61,1%), încercând mereu să obţină cel mai bun scor, femeile caută interacţiunea cu prietenii şi dorinţa de a nu rămâne în urmă.

Principala sursă de informare în legătură cu jocurile pentru toate categoriile de jucători este reprezentată de recomandările/ invitaţiile prietenilor. Pe lângă acestea, femeile sunt mai influenţate de Facebook ads (55,8%), în timp ce bărbaţii preferă să se documenteze singuri sau să afle de pe alte site-uri.

Proiectul "Love Factory" a fost dezvoltat pe parcursul unui an de echipa Love Plus, împreună cu Maria Negruţă, Social Game Designer - Digital Cookies şi compania locală de dezvoltare Assist Software. Cu acest proiect, compania îşi propune să atragă jucători din toată lumea, nu doar din România.

Jocul prezintă povestea unei fabrici de prezervative, unde utilizatorii pot să producă şi, mai apoi, să vândă prezervative către diferite pieţe de desfacere. Maşinile din joc sunt create după designul celor din fabricile reale. Jucătorii sunt însoţiţi în aventura lor de cinci personaje, în centrul acţiunii fiind roboţelul MARU.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici