John Cusack şi Drew Barrymore, în echipa de bloggeri a HuffingtonPost

John Cusack şi Drew Barrymore vor face parte din echipa de bloggeri care va lucra pentru HuffingtonPost Los Angeles, un site local lansat sub umbrela HuffingtonPost şi care ar putea reprezenta un concurent serios pentru Los Angeles Times, informează blogul PDA al Media Guardian.

Urmărește
80 afișări
Imaginea articolului John Cusack şi Drew Barrymore, în echipa de bloggeri a HuffingtonPost

John Cusack şi Drew Barrymore, în echipa de bloggeri a HuffingtonPost (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Huffington Post şi-a lansat recent site-ul local din Los Angeles, eveniment care vine după lansări similare la Chicago, în urmă cu un an, şi New York, în timpul verii.

Deşi site-ul din Los Angeles a fost considerat mai multe luni drept o modalitate prin care să fie extins brandul şi să se atragă venituri mai mari de pe urma pieţei de publicitate online locale- o idee care a fost analizată şi de NBC Universal sau ESPN -, blogul Huffington Post este reticent în ceea ce priveşte următorii paşi, un reprezentant al companiei spunând că nu poate face publice detalii referitoare la planurile viitoare.

Pentru moment, se pare că HuffingtonPost vrea să se concentreze asupra a trei site-uri existente pe plan local şi, dacă va obţine succes rapid în materie de trafic şi venituri din publicitate, atunci este posibil să îşi accelereze iniţiativele locale.

Site-ul este administrat de editorul Willow Bay, care lucrează pentru Huffington Post de doi ani, şi de Billy Silverman, anterior angajat al Entertainment.

Din echipa site-ului din Los Angeles vor face parte colaboratorii obişnuiţi ai blogului, precum şi celebrităţi, între care Drew Barrymore, John Cusack, Larry David, Ari Emanuel, Barbara Boxer şi alţii.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici