Julia Roberts va fi imaginea Givenchy pentru campania publicitară din primăvara anului 2015

Actriţa americană Julia Roberts a fost aleasă să reprezinte imaginea brandului de modă Givenchy pentru campania din primăvara anului viitor, directorul de creaţie al mărcii, Riccardo Tisci, declarând că a ales-o pentru că "este o femeie atât de matură".

Urmărește
177 afișări
Imaginea articolului Julia Roberts va fi imaginea Givenchy pentru campania publicitară din primăvara anului 2015

Julia Roberts (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Julia Roberts, în vârstă de 47 de ani, s-a declarat şocată în momentul în care a primit propunerea şi chiar a glumit cu sora sa despre faptul că a devenit fotomodel atât de târziu în viaţă, potrivit contactmusic.com.

"Sora mea mi-a spus «Cum de-ai ajuns brusc supermodel, ai aproape 50 de ani?». Este amuzant!", a spus Roberts.

Primele imagini ale campaniei de promovare a brandului Givenchy o prezintă pe actriţa americană purtând un smoching elegant, dar simplu. Fotografiile sunt alb-negru şi au fost publicate pe contul de Twitter al Givenchy.

Julia Roberts a declarat că este foarte încântată şi că hainele pe care le-a purtat în timpul şedinţelor foto i se potrivesc, fiind lucruri pe care le-ar fi ales ea însăşi.

Julia Roberts, născută în 1967, care şi-a câştigat celebritatea cu rolul din filmul "Frumuşica/ Pretty Woman", este deţinătoare a unui premiu Oscar pentru rolul din "Erin Brokovich". A mai jucat recent în "Mănâncă roagă-te iubeşte/ Eat Pray Love", în lungmetrajul "Larry Crowne", alături de Tom Hanks, în "Oglindă, oglinjoară/ Mirror, Mirror", o adaptare cinematografică a basmului "Albă ca Zăpada", şi în "Ţinutul din mijlocul verii/ August: Osage County" de John Wells, alături de Meryl Streep.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici