Justin Timberlake a lansat un parfum pentru femeile "reale"

Cântăreţul american Justin Timberlake a lansat parfumul "Play for Her", creat în colaborare cu brandul Givenchy, care se adresează femeilor moderne şi "reale", informează femalefirst.co.uk.

Urmărește
34 afișări
Imaginea articolului Justin Timberlake a lansat un parfum pentru femeile "reale"

Justin Timberlake a lansat un parfum pentru femeile "reale" (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Cântăreţul american consideră că noul parfum reprezintă femeia modernă şi nu are nimic dintr-o poveste cu zâne.

Noul parfum este o versiune feminină a brandului "Play for Him", un parfum pentru bărbaţi lansat în trecut de artistul american.

"Cred că acest parfum trebuie utilizat dintr-o singură aplicare. Consider că femeia modernă nu are nevoie să se simtă ca o Cenuşăreasă. Noul parfum este mai tangibil şi mai real", a declarat Justin Timberlake.

Artistul american a declarat că nu plănuia, la începutul colaborării sale cu casa Givenchy, să lanseze şi un parfum pentru femei.

"Întotdeauna mi-a plăcut brandul Givenchy, deoarece produsele sale sunt atât de frumoase şi de moderne. La început, nu ne-am asociat pentru a lansa un parfum pentru femei. Am creat un parteneriat pentru a lansa un parfum pentru bărbaţi. Însă, cred că ei au sesizat oportunitatea şi au realizat această translaţie într-un mod foarte inspirat", a explicat Timberlake.

Cântăreţul, compozitorul, producătorul, dansatorul şi actorul Justin Timberlake a devenit celebru ca membru fondator al formaţiei 'N Sync, a cărei lansare a fost finanţată de Lou Pearlman. Timberlake a fost recompensat cu şase premii Grammy şi un premiu Emmy. În 2002, el a lansat primul său album solo, "Justified", iar al doilea album al lui Timberlake se numeşte "FutureSex/LoveSounds", fiind lansat în 2006. Cu primele două albume solo, Timberlake a vândut peste 18 milioane de copii în toată lumea, iar alături de 'N Sync - 50 de milioane de unităţi.

Cântăreţul american Justin Timberlake pare să se concentreze tot mai mult asupra carierei cinematografice, după rolurile jucate în "The Social Network", un film despre creatorul platformei Facebook, şi în comedia "Bad Teacher", în care joacă alături de fosta sa iubită, actriţa Cameron Diaz.

Givenchy este unul dintre producătorii de top din industria modei şi a produselor cosmetice de lux, parte a grupului francez LVMH. Succesul mondial al casei Givenchy are la bază o poveste devenită o veritabilă legendă în lumea modei - întâlnirea, în 1953, dintre Hubert de Givenchy şi tânăra Audrey Hepburn, care i-a devenit muză. Împreună, cei doi au definit "stilul Givenchy", în care eleganţa franţuzească întâlneşte spontaneitatea americană, o îmbinare atemporală între aristocratic şi modern.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici