Prima pagină » Life-Inedit » Justin Timberlake a readus într-adevăr cuvântul „sexy” în muzica pop

Justin Timberlake a readus într-adevăr cuvântul „sexy” în muzica pop

Cântăreţul Justin Timberlake pare să fi readus într-adevăr cuvântul "sexy" în muzica pop, graţiei piesei sale "SexyBack" din 2006, potrivit unui studiu care a evidenţiat modul în care versurile din cântecele pop s-au schimbat în ultimii 50 de ani.
Justin Timberlake a readus într-adevăr cuvântul

Un artist american a creat o serie de grafice uluitoare, care detaliază popularitatea de care se bucură anumite cuvinte-cheie în versurile pieselor din topul american Billboard, informează dailymail.co.uk.

Graficele arată că de fapt, după piesa de succes „SexyBack” lansată de Justin Timberlake în 2006, cuvântul „sexy” a cunoscut într-adevăr o creştere spectaculoasă de popularitate în versurile cântecelor pop.

Artistul şi cercetătorul Nickolay Lamm a creat acele grafice în cadrul proiectului intitulat „Money, Love and Sex”, care analizează tendinţele care se exprimă în versurile pieselor incluse în topul Billboard.

Graficele monitorizează popularitatea anumitor cuvinte-cheie şi prezintă felul în care utilizarea lor a crescut sau a scăzut de-a lungul timpului.

„Multe dintre cântecele difuzate la radio sunt foarte explicite din punct de vedere sexual şi nu sunt singurul care a remarcat acest lucru”, a spus autorul graficelor pentru MailOnline.

„Bănuiam că acele cântece vechi, din anii ’60 până în anii ’80, aveau versuri care erau mult mai prietenoase şi care vorbeau despre iubire. Am vrut să văd dacă presupunerea mea era corectă”, a adăugat el.

Nickolay Lamm a colaborat cu un informatician programator pentru a alcătui o uriaşă bază de date cu versuri muzicale.

Iniţial, proiectul a fost creat pentru a analiza doar trei cuvinte – „bani”, „iubire” şi „sex”.

Totuşi, după ce a construit programul, Lamm a decis să îi extindă scopul iniţial: „M-am gândit să verific mai multe cuvinte, iar proiectul a început să crească din acel moment”.

După ce a decis să îşi extindă analiza, Lamm a adăugat cuvinte precum „casă”, „singur”, „iarbă” (marijuana) şi „posterior”.

În acele grafice, cu cât un cântec pare să fie mai roşu, cu atât cuvântul analizat apare mai des în cântec.

De exemplu, dacă într-un cântec cuvântul „iubire” apare de cinci ori şi piesa are un total de 100 de cuvinte, atunci acea melodie primeşte procentul de 5% şi îi este alocată o anumită nuanţă de roşu.