Katie Holmes lansează o gamă de produse cosmetice pentru femei ocupate

Actriţa americană Katie Holmes, care a fost imaginea Bobbi Brown Cosmetics începând din septembrie 2012, s-a asociat cu această marcă pentru a lansa o gamă de produse cosmetice pentru femei "ocupate".

Urmărește
236 afișări
Imaginea articolului Katie Holmes lansează o gamă de produse cosmetice pentru femei ocupate

Katie Holmes (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Numită Bobbi & Katie, linia de produse va conţine farduri pentru ochi, creioane pentru ochi şi rujuri în culori naturale pentru femeile care au o viaţă activă şi vor să-şi realizeze un machiaj rapid, informează dailymail.co.uk.

"Nicio femeie nu vrea să arate ca şi cum ar fi stat ore întregi să se machieze", a declarat actriţa.

Gama de produse are culori inspirate de un vechi jurnal al lui Katie Holmes, în nuanţe de roz şi maro.

De asemenea, Katie şi Bobbi s-au inspirat din viaţa lor agitată de zi cu zi pentru a crea o linie de cosmetice care să fie utilă femeilor ce au un program încărcat. "Eu sunt ocupată, Bobbi este de asemenea ocupată", a precizat Katie Holmes, adăugând că "nu cunoaşte nicio femeie care să nu fie ocupată".

Katie Holmes şi Bobbi Brown au început să colaboreze în septembrie anul trecut, când actriţa a devenit imaginea produselor lansate de aceasta, de profesie makeup artist. Experienţa a fost una pozitivă, având în vedere că cele două au devenit între timp partenere de afaceri.

Katie Holmes, care a divorţat anul trecut de Tom Cruise, a devenit cunoscută cu rolul din serialul TV "Dawson's Creek" şi s-a remarcat apoi în lungmetrajul "Batman - Începuturi/ Batman Begins" (2005), dar şi într-o miniserie TV inspirată din viaţa lui Jacqueline Kennedy.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici