Actriţa în vârstă de 48 de ani a pozat într-un clip promoţional, ce va face parte din următoarea campanie lansată de acest brand, pe acoperişul Rockefeller Centre din New York, realizat de fotograful Patrick Demarchelier. Demi Moore s-a declarat încântată de faptul că numele ei va fi de acum înainte asociat cu un brand pe care îl consideră „atât de şic”, informează contactmusic.com.
„Sunt încântată că voi colabora cu Ann Taylor. Este brandul american esenţial pentru femeile moderne care lucrează, este o companie de femei, pentru femei. Directorii companiei înţeleg factorii de care femeile din zilele noastre au nevoie pentru a se simţi încrezătoare şi pline de succes. Noua colecţie de toamnă este şic, confortabilă şi frumoasă, la fel de versatilă şi de diversă ca şi vieţile noastre”, a declarat actriţa americană.
Demi Moore a spus, totodată, că este o admiratoare a produselor concepute de brandul Ann Taylor încă din copilărie.
Printre vedetele care au fost imaginea brandului Ann Taylor în anii trecuţi se numără nume majore din modă şi cinematografie, precum Heidi Klum, Naomi Watts şi Katie Holmes.
Demi Moore a devenit, în anii ’90, una dintre cel mai bine plătite actriţe de la Hollywood, fiind cunoscută din filme precum „Fantoma mea iubită/ Ghost”, „Oameni de onoare/ A Few Good Men”, „Propunere indecentă” şi „Hărţuire sexuală/ Disclosure”.