O aplicaţie pentru telefonul mobil „trezeşte simţurile femeilor” cu ajutorul poveştilor erotice. Ce finanţare a obţinut de la investitori | VIDEO

Publicat: 26 02. 2019, 19:27
Actualizat: 11 05. 2020, 15:31

Afacerea de tip start-up din San Francisco, lansată oficial în decembrie 2018, a obţinut 5.5 milioane de dolari, finanţarea având loc în timpul unei „explozii” în interesul pentru crearea de conţinut audio. În plus, există momentan o creştere în vânzarea căştilor wireless, dispozitive foarte comfortabile pentru consumatorii care doresc conţinut audio de durată scurtă.

Pe lângă finanţarea aplicaţiei „Dipsea”, platforma „WaiWhat” a primit la rândul ei 4.3 milioane de dolari în urmă cu câteva săptămâni. Printre noile aplicaţii de succes se mai numără „Gimlet” şi „Anchor”, acestea fiind achiziţionate de gigantul Spotify printr-un contract de peste 300 milioane de dolari.

Între timp, cerinţa pentru conţinutul audio creşte, iar atenţia se îndreaptă către antreprenorii de sex feminin. Fondatorii „Dipsea” susţin că această afacere captează esenţa şi spiritul mişcării de emancipare a femeilor.  

Aplicaţia se bazează pe un sistem de abonamente, ale căror preţ începe de la 8.99 dolari pe lună, platforma oferind poveşti audio scurte menite să „trezească simţurile femeilor”. Librăria aplicaţiei, care va fi extinsă pe viitor, conţine naraţiuni erotice şi ghiduri audio. Poveştile sunt create pentru a fi ascultate la orice moment al zilei.

„Conţinutul audio este incredibil pentru că dă frâu imaginaţiei şi solicită că ascultătorul să fie cel care preia controlul asupra imaginii create”, spune co-fondatoarea „Dipsea” Gina Gutierrez. „Este o experienţă super intimă şi foarte personală”, continuă aceasta.

„Din punctul meu de vedere, viitorul divertismenul este senzorial”, susţine Gutierrez. „Acesta a fost un spaţiu pentru femei pe care nimeni nu l-a mai explorat până acum”, adaugă aceasta.