Lady Gaga, noua imagine Versace

Cântăreaţa Lady Gaga a devenit noua imagine a colecţiei primăvară-vară pe anul 2014 pentru casa de modă Versace, fiind protagonista unui pictorial realizat de cunoscuţii fotografi de modă Mert Alas şi Marcus Piggott.

Urmărește
287 afișări
Imaginea articolului Lady Gaga, noua imagine Versace

Lady Gaga (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Brandul a anunţat pe platforma Twitter implicarea cântăreţei în campania Versace, Lady Gaga fiind de altfel prietenă cu designerul-şef al casei de modă, Donatella: "Versace o confirmă (...) pe Lady Gaga drept imaginea campaniei primăvară-vară 2014, fotografiată de Mert Alas şi Marcus Piggott", informează contactmusic.com.

Imaginea cântăreţei pentru această campanie, cu părul lung şi oxigenat, pare să fi fost inspirată de sora lui Gianni Versace, care este în prezent vicepreşedintă a grupului Versace şi designer-şef al brandului.

Colaborarea dintre Versace şi Lady Gaga s-a materializat după ce cântăreaţa a compus un cântec pentru Donatella, apărut pe cel mai recent album al artistei americane, "Artpop".

Precedentele două albume de studio ale cântăreţei s-au intitulat "The Fame" (2008) şi "Born This Way" (2011).

Lady Gaga, al cărei nume real este Stefani Germanotta, este renumită pentru spectacolele ei adeseori controversate. La gala MTV VMA 2010, artista americană a purtat o rochie croită din bucăţi de carne crudă, în semn de protest faţă de politica "don't-ask-don't-tell" ("nu întreba, nu spune") din armata americană. Această lege, care impunea militarilor să îşi ascundă homosexualitatea, a fost abrogată în 2011.

Cântăreaţa Lady Gaga, care a concertat la Bucureşti în august 2012, a devenit celebră graţie unor piese precum "Bad Romance" şi "Poker Face", dar şi cu ajutorul unui marketing agresiv şi al provocărilor - în special vestimentare.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici