- Home
- Life-Inedit
- LONDRA, (09.10.2019, 10:13)
- Ana Obretin
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Lăptarii sunt din nou populari în Londra. Milenialii, tot mai interesaţi de laptele „la sticlă"
Distribuitorii de lapte la domiciliu au redevenit populari în Londra, pe fondul unei creşteri a cererii pentru această băutură în ambalaje de sticlă din partea generaţiei „millennials", care doreşte astfel să micşoreze cantitatea de deşeuri din plastic produsă, potrivit standard.co.uk.
Urmărește
812 afișări
Lăptarii, din nou populari în Londra. Milenialii, tot mai interesaţi de laptele „la sticlă"
Producătorii de lapte britanici vorbesc despre o creştere „fenomenală" a cererii din partea clienţilor „millennials" (persoane cu vârste între 18 şi 34 de ani) în ultimul an, pe fondul dezbaterilor privind poluarea cu plastic.
Reprezentanţi a două companii de distribuţie de lapte, milk&more, care este naţională, şi Parker Dairies, care are acoperire locală, spun că, în 2018, au înregistrat o creştere a cererii pentru această băutură în ambalaje din sticlă şi au citat drept „catalizator" pentru acest fenomen serialul documentar narat de David Attenborough „Blue Planet II" (2017). Ambele companii spun că tinerii consumatori par doritori să plătească mai mult pentru acest serviciu, pentru a proteja mediul.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Cu cât ești mai dezamăgit, cu atât trebuie să mergi duminică la vot și să pui ștampila exclusiv pe alb!
-
Ciolacu efectuează o vizită de lucru la Budapesta: Vreau să îmi finalizez mandatul cu obţinerea deciziei intrării depline în Schengen
-
Şef al armatei britanice: „Suntem pregătiţi să luptăm cu Putin în Europa de Est”
-
Florian Coldea şi Dumitru Dumbravă rămân sub control judiciar
Totuşi, informaţiile despre acest subiect sunt contradictorii. Deşi s-a raportat o creştere de 25% a numărului de livrări în Marea Britanie în ultimii doi ani, compania Dairy UK a declarat pentru publicaţia Standard că nu poate confirma această cifră.
Reprezentanţii din industrie spun că livrările la domiciliu reprezintă 3% din vânzările de lapte înregistrate în Marea Britanie - aproximativ 470.000 de litri zilnic. Iar laptele în ambalaje din sticlă reprezintă 3% din totalul vândut în regat.
Paul Lough, de la Parker Dairies, spune că interesul pentru lapte în ambalaj de sticlă este unul „absolut fenomenal". Parker Dairies, care dispune de 25 de furgonete electrice, distribuie lapte în tot estul şi vestul Londrei şi, de la începutul anului, a înregistrat 382 de clienţi noi, dintre care 95% au optat pentru ambalajele din sticlă.
„Înainte de Crăciun înregistram 30 de comenzi pe lună, acum avem 30 de comenzi pe săptămână", a declarat Lough.
Firma a înregistrat o creştere a vânzărilor de 4% din decembrie 2018, cu o cantitate suplimentară de 850 de litri de lapte vândută săptămânal.
Sticlele folosite la ambalarea laptelui pot fi refolosite de până la 25 de ori înainte de a fi reciclate în ambalaje noi.
Lough atribuie noul interes pentru ambalaje din sticlă „regenerării" cartierului începând cu Jocurile Olimpice de la Londra din 2012. Oamenii sunt mai conştienţi în ceea ce priveşte poluarea mediului, astfel încât cer ambalaje din sticlă.
Lough mai spune şi că această clientelă tânără câştigată i-a făcut să se gândească la o nouă linie de produse, precum pâine cu maia şi produse cu miere.
Lăptarul Ian Beardwell, de la firma Hanworth Dairy, care se ocupă de livrarea laptelui la domiciliu de 27 de ani, a vorbit despre influenţa serialului documentar „Blue Planet" asupra interesului crescut pentru ambalajele din sticlă.
„Obişnuiam să fac 550 de livrări înainte, iar, în ultimele patru săptămâni, am înregistrat o creştere a cererii cu 35 - 40 de comenzi, 90% dintre acestea fiind pentru ambalaje din sticlă", a povestit acesta.
De cealaltă parte, compania milk&more - care a fost cumpărată în 2016 de gigantul Müller, de la Dairy Crest - a înregistrat 2.500 de clienţi noi numai în ultima lună, iar 90% din aceştia vor să cumpere lapte în ambalaje din sticlă.
Patrick Müller, manager al milk&more, spune că „ambalajul din sticlă este un produs incitant şi are viitor". „Credem că tradiţia de a fi lăptar este asociată cu câteva elemente fantastice care sunt relevante acum. Lăptarii sunt o prezenţă serioasă în ceea ce priveşte livrările de dinainte de micul dejun, oferă o gamă de produse incitante, inclusiv locale, şi pot fi parte din comunitate. Trebuie să îi facem, însă, relevanţi pentru consumatorul modern", a spus acesta
Managerul a explicat că noii clienţi au o vârstă medie de 35 de ani şi provin din familii tinere cu venituri duble, cărora le pasă de comunitatea şi de produsele locale. Ambalajele din sticlă le reamintesc de copilărie şi, în plus, vor să micşoreze cantitatea de deşeuri din plastic.
Citește pe alephnews.ro: Fostul general al Ucrainei a declarat că „al treilea război mondial a început oficial”
Citește pe www.zf.ro: Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Putin susține că Rusia a lansat o rachetă balistică asupra Ucrainei ca răspuns la loviturile asupra teritoriului rus cu rachete americane și britanice
Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta din filmele pentru adulți s-a cuplat cu un milionar controversat din fotbal
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 22:45
FC Botoşani-FCSB 1-0, în meciul restanţă din etapa a 4-a a Superligii
-
ieri, 22:36