- Home
- Life-Inedit
- LONDRA, (09.10.2019, 10:13)
- Ana Obretin
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Lăptarii sunt din nou populari în Londra. Milenialii, tot mai interesaţi de laptele „la sticlă"
Distribuitorii de lapte la domiciliu au redevenit populari în Londra, pe fondul unei creşteri a cererii pentru această băutură în ambalaje de sticlă din partea generaţiei „millennials", care doreşte astfel să micşoreze cantitatea de deşeuri din plastic produsă, potrivit standard.co.uk.
Urmărește
812 afișări
Lăptarii, din nou populari în Londra. Milenialii, tot mai interesaţi de laptele „la sticlă"
Producătorii de lapte britanici vorbesc despre o creştere „fenomenală" a cererii din partea clienţilor „millennials" (persoane cu vârste între 18 şi 34 de ani) în ultimul an, pe fondul dezbaterilor privind poluarea cu plastic.
Reprezentanţi a două companii de distribuţie de lapte, milk&more, care este naţională, şi Parker Dairies, care are acoperire locală, spun că, în 2018, au înregistrat o creştere a cererii pentru această băutură în ambalaje din sticlă şi au citat drept „catalizator" pentru acest fenomen serialul documentar narat de David Attenborough „Blue Planet II" (2017). Ambele companii spun că tinerii consumatori par doritori să plătească mai mult pentru acest serviciu, pentru a proteja mediul.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Cum te menții în formă de sărbători? Antrenor de fitness: „Dacă mâncăm cumpătat, nu o să dezvoltăm probleme, nu o să ne îngrășăm”
-
Şedinţa de plen a Camerei Deputaţilor va fi luni, la ora 9.00. Va fi ales preşedintele Camerei
-
USR i-a transmis lui Klaus Iohannis că mandatul lui s-a încheiat. Elena Lasconi: PSD şi PNL nu au înţeles nimic din votul cetăţenilor
-
Iohannis, optimist că va desemna premierul după votarea preşedinţilor din cele două camere
Totuşi, informaţiile despre acest subiect sunt contradictorii. Deşi s-a raportat o creştere de 25% a numărului de livrări în Marea Britanie în ultimii doi ani, compania Dairy UK a declarat pentru publicaţia Standard că nu poate confirma această cifră.
Reprezentanţii din industrie spun că livrările la domiciliu reprezintă 3% din vânzările de lapte înregistrate în Marea Britanie - aproximativ 470.000 de litri zilnic. Iar laptele în ambalaje din sticlă reprezintă 3% din totalul vândut în regat.
Paul Lough, de la Parker Dairies, spune că interesul pentru lapte în ambalaj de sticlă este unul „absolut fenomenal". Parker Dairies, care dispune de 25 de furgonete electrice, distribuie lapte în tot estul şi vestul Londrei şi, de la începutul anului, a înregistrat 382 de clienţi noi, dintre care 95% au optat pentru ambalajele din sticlă.
„Înainte de Crăciun înregistram 30 de comenzi pe lună, acum avem 30 de comenzi pe săptămână", a declarat Lough.
Firma a înregistrat o creştere a vânzărilor de 4% din decembrie 2018, cu o cantitate suplimentară de 850 de litri de lapte vândută săptămânal.
Sticlele folosite la ambalarea laptelui pot fi refolosite de până la 25 de ori înainte de a fi reciclate în ambalaje noi.
Lough atribuie noul interes pentru ambalaje din sticlă „regenerării" cartierului începând cu Jocurile Olimpice de la Londra din 2012. Oamenii sunt mai conştienţi în ceea ce priveşte poluarea mediului, astfel încât cer ambalaje din sticlă.
Lough mai spune şi că această clientelă tânără câştigată i-a făcut să se gândească la o nouă linie de produse, precum pâine cu maia şi produse cu miere.
Lăptarul Ian Beardwell, de la firma Hanworth Dairy, care se ocupă de livrarea laptelui la domiciliu de 27 de ani, a vorbit despre influenţa serialului documentar „Blue Planet" asupra interesului crescut pentru ambalajele din sticlă.
„Obişnuiam să fac 550 de livrări înainte, iar, în ultimele patru săptămâni, am înregistrat o creştere a cererii cu 35 - 40 de comenzi, 90% dintre acestea fiind pentru ambalaje din sticlă", a povestit acesta.
De cealaltă parte, compania milk&more - care a fost cumpărată în 2016 de gigantul Müller, de la Dairy Crest - a înregistrat 2.500 de clienţi noi numai în ultima lună, iar 90% din aceştia vor să cumpere lapte în ambalaje din sticlă.
Patrick Müller, manager al milk&more, spune că „ambalajul din sticlă este un produs incitant şi are viitor". „Credem că tradiţia de a fi lăptar este asociată cu câteva elemente fantastice care sunt relevante acum. Lăptarii sunt o prezenţă serioasă în ceea ce priveşte livrările de dinainte de micul dejun, oferă o gamă de produse incitante, inclusiv locale, şi pot fi parte din comunitate. Trebuie să îi facem, însă, relevanţi pentru consumatorul modern", a spus acesta
Managerul a explicat că noii clienţi au o vârstă medie de 35 de ani şi provin din familii tinere cu venituri duble, cărora le pasă de comunitatea şi de produsele locale. Ambalajele din sticlă le reamintesc de copilărie şi, în plus, vor să micşoreze cantitatea de deşeuri din plastic.
Citește pe alephnews.ro: PSD, PNL și UDMR își împart ministerele. Cine conduce România?
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Blake Lively a depus o plângere legală împotriva lui Justin Baldoni. Actorul este acuzat de hărțuire sexuală și de orchestrarea unei campanii de defăimare împotriva ei
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Nicoleta Luciu, probleme cu greutatea. A ajuns de nerecunoscut. Cum arată acum, la 25 de ani după ce a câștigat Miss România
CANCAN.RO
Care este cea mai sănătoasă sare din comerț, potrivit lui Dragoș Pătraru. Majoritatea bucătarilor din Vest o folosesc
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe