Nu mai este nicio surpriză faptul că românii aleg să-şi petreacă serile de joi în compania serialului de comedie „Las Fierbinţi”, cel care este săptămână de săptămână pe primul loc în topul audienţelor. Astfel, că şi joia aceasta Pro TV a fost lider detaşat, iar telespectatorii s-au delectat cu cele mai năstruşnice întâmplări din Fierbinţi.
12 puncte de rating şi 24,8% cotă de piaţă a obţinut „Las Fierbinţi” pe publicul comercial, în minutul de maximă audienţă, 21.24, mai mult decât dublu decât Antena 1 care avea tot atunci 5,8 puncte de rating şi 12 procente din cota de piaţă.
Pro TV a fost imbatabil joi seară pe toate categoriile de public. Astfel, pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, „Las Fierbinţi” a condus cu o medie de 10,3 puncte de rating şi 22% cota de piaţă, urmat de Antena 1 cu 6,8 puncte de rating şi 14,5% cota de piaţă. La nivelul publicului din mediul urban, Pro TV a fost lider cu o medie de 9 puncte de rating şi 16,6% cota de piaţă, urmat de Kanal D cu 5,9 puncte de rating şi 10,9% cota de piaţă.