Lego dezvăluie noile figurine cu dizabilităţi, după o campanie online - FOTO

Lego a dezvăluit prima figurină ce reprezintă un tânăr în scaun cu rotile, după ce grupul #ToyLikeMe a demarat anul trecut o campanie online în sprijinul reprezentării pe piaţa jucăriilor a celor 770.000 de copii cu dizabilităţi din Marea Britanie, informează bbc.com.

Urmărește
574 afișări
Imaginea articolului Lego dezvăluie noile figurine cu dizabilităţi, după o campanie online - FOTO

Lego dezvăluie noile figurine cu dizabilităţi, după o campanie online

Grupul #ToyLikeMe indicase că producţia de jucării de la Lego "stimula stereotipiile legate de persoanele cu handicap", deoarece singura figurină în scaun cu rotile fabricată de Lego era un om în vârstă. Petiţia celor de la #ToyLikeMe a primit mai mult de 20.000 de semnături, solicitându-le celor de la Lego să creeze jucării care să ilustreze inclusiv copii cu handicap. În Marea Britanie sunt circa 770.000 de copii cu dizabilităţi.

"Ne dorim ca dizabilităţile să nu fie doar izolate în spital, ci să fie parte dintr-un scenariu mai relaxat, vesel", a declarat Rebecca Atkinson, iniţiatoarea campaniei, ce suferă de pierdere de auz parţială şi de pierderea vederii periferice şi este mamă a doi copii.

Imaginile distribuite de Lego dezvăluie, printre altele, figurina unui tânăr în scaun cu rotile ce poartă o căciulă şi are un câine-călăuză pentru asistenţă, dar personajul este doar o mostră dintre multele de acest fel care vor fi introduse în gama Lego. Jucăria face parte din colecţia "City" ce se va pune în vânzare din iunie. Alte companii ce fabrică jucării sunt îndemnate în continuare să urmeze exemplul celor de la Lego.

"Suntem mai mult decât fericiţi în momentul acesta. Lego a spart gheaţa şi a făcut fericiţi 150 de milioane de copii cu handicap, părinţii lor, câinii şi hamsterii lor. Într-o notă serioasă, vă spun că această decizie este un imbold uriaş pentru a eradica marginalizarea socială", a adăugat Rebecca Atkinson.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici