Lenny Kravitz a devenit designer de pantofi

Cântăreţul Lenny Kravitz a devenit designer de pantofi şi a creat o linie specială pentru brandul TOMS.

Urmărește
219 afișări
Imaginea articolului Lenny Kravitz a devenit designer de pantofi

Lenny Kravitz (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Cântăreţul a fost încurajat de fiica lui, Zoe Kravitz, să creeze o linie de pantofi pentru brandul TOMS, iar fondatorul acestei companii Blake Mycoskie susţine că starul rock a fost un colaborator excelent, care "vedea întotdeauna imaginea de ansamblu", informează contactmusic.com.

"Un lucru pe care mulţi oameni nu îl cunosc despre Lenny Kravitz este faptul că el nu are un gust uimitor doar în modă şi stil, ci este şi un bun designer de tapet şi mobilier. El vede întotdeauna imaginea de ansamblu", a spus Mycoskie.

Lenny Kravitz a spus că linia de pantofi pe care a creat-o se inspiră din serialele de televiziune în care a jucat mama lui în anii 1970.

Brandul TOMS se implică adeseori în acţiuni umanitare şi pentru fiecare pereche de pantofi vândută alocă în favoarea copiilor săraci un procent din încasările obţinute. În trecut, acest brand a colaborat cu gemenele Mary-Kate şi Ashley Olsen.

În 2011, gemenele Olsen au efectuat o călătorie umanitară în colaborare cu brandul TOMS în Bahamas şi Brazilia.

Lenny Kravitz a spus că intenţionează să facă acelaşi lucru în vara acestui an.

Lenny Kravitz este unul dintre cei mai influenţi muzicieni rock ai tuturor timpurilor. Muzica lui este influenţată în mare măsură de curentele soul, rock şi funk din anii '60 - '70. Din 1999 până în 2002 a câştigat patru premii Grammy consecutive, stabilind un record al categoriei "Best Male Rock Vocal Performance". Hituri precum "Are You Gonna Go My Way", "If You Can't Say No", "I Belong to You", "Fly Away" şi "American Woman" i-au adus atât aprecierea publicului, cât şi alte premii, printre care BRIT, MTV, American Music, Billboard. Albumele artistului american s-au vândut în peste 35 de milioane de copii pe plan internaţional.

Lenny Kravitz a concertat şi la Bucureşti, în iulie 2008.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici