Lipsa timpului contribuie la creşterea popularităţii site-urilor matrimoniale

Lipsa timpului reprezintă unul dintre factorii care contribuie la creşterea popularităţii de care se bucură site-urile matrimoniale, iar părerile potrivit cărora dragostea nu poate fi întâlnită pe internet par să dispară tot mai repede, mai ales în cazul adulţilor.

Urmărește
55 afișări
Imaginea articolului Lipsa timpului contribuie la creşterea popularităţii site-urilor matrimoniale

Lipsa timpului contribuie la creşterea popularităţii site-urilor matrimoniale (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Potrivit unui studiu, efectuat pe un eşantion de 175 de cupluri de tineri căsătoriţi, partenerii care s-au cunoscut prin intermediul unor agenţii matrimoniale online sau al unor reţele de socializare tind să fie mai în vârstă decât cuplurile formate din parteneri ce s-au cunoscut prin metode tradiţionale, în afara spaţiului virtual. Studiul a fost realizat de cercetătorii americani de la Iowa State University.

Ei par, totodată, să nu se afle la prima căsătorie şi preferă perioadele de logodnă mai scurte, înainte de a se căsători - 18,5 luni în medie, comparativ cu 42 de luni, pentru cuplurile care s-au cunoscut prin metode tradiţionale.

"În multe cazuri, există anumite forţe structurale care încurajează şi stimulează folosirea acestor tehnologii", a declarat Alicia Cast, profesor de sociologie la universitatea americană citată. "Iar una dintre aceste forţe reprezintă lipsa de timp cu care se confruntă oamenii - cum este cazul persoanelor care au copii, care lucrează cu normă întreagă sau care fac multe ore suplimentare", a adăugat aceeaşi sursă.

În plus, soţii care s-au cunoscut online sunt la fel de atractivi, inteligenţi şi posedă acelaşi respect de sine ca şi cuplurile care s-au cunoscut în afara spaţiului virtual.

Agenţiile matrimoniale online au câştigat în popularitate şi acceptabilitate. Potrivit unui studiu recent realizat de Forbes.com, New York-ul este cel mai bun oraş din Statele Unite pentru celibatari, iar una dintre explicaţiile posibile pentru această victorie este că, la New York, se află cel mai mare număr de persoane cu conturi active pe diverse reţele sociale, comparativ cu orice alt oraş din SUA.

Compania eHarmony, cu sediul în Statele Unite, înfiinţată în anul 2000, susţine că 236 dintre membrii ei se căsătoresc în fiecare zi în Statele Unite, după ce s-au cunoscut pe site-ul pe care firma îl administrează. eHarmony mai funcţionează şi în Canada, Australia şi Marea Britanie.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici