- Home
- Life-Inedit
- BUCUREŞTI, (12.07.2012, 18:00)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
LOGO-UL, trecut şi prezent. Cum s-au schimbat de-a lungul timpului simbolurile marilor companii - FOTO
Logo-urile marilor companii internaţionale s-au schimbat mult de-a lungul timpului, acestea arătând în prezent complet diferit faţă de varianta lor iniţială.
Urmărește
5057 afișări
LOGO-UL, trecut şi prezent. Cum s-au schimbat de-a lungul timpului simbolurile marilor companii
Când te gândeşti la Microsoft în minte îţi poate veni imaginea miliardarului Bill Gates, a unui PC sau a logo-ului companiei, care este reprezentat de numele firmei scris cu caractere îngroşate şi italice.
Însă, la începutul anilor '70, creatorii companiei s-au gândit la un logo diferit, în stil groovy, ţinând cont de faptul că în acea perioadă literele mari şi ritmurile disco erau la modă. Pentru a-l face şi mai interesant, numele companiei a fost separat în două cuvinte: "Micro" şi "Soft", scrie Daily Mail.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: N-avem pe cine alege Președinte pe 24 noiembrie, dar du-te la vot și pune ștampila pe alb, pe niciunul! E singura formă să le arăți că exiști
-
Istoria alegerilor prezidenţiale din România: de la căderea comunismului la democraţia europeană
-
Gala ZF 26 de ani. Gerard Baker, bancher, jurnalist, editor global WSJ: Alegerea lui Trump în SUA reprezintă un moment transformaţional prin care ordinea mondială liberală este răsturnată. Ce înseamnă votul pentru Trump pentru Europa, pentru România şi pentru războiul din Ucraina?
-
Alegeri prezidenţiale 2024: Cine sunt cei 13 candidaţi în cursa pentru Cotroceni şi care sunt programele lor politice propuse
Logo-urile altor faimoase companii mondiale au cunoscut o transformare şi mai radicală de la design-ul original:
În 1940, fraţii Dick şi Mac McDonald şi-au deschis restaurantul McDonald's în San Bernardino, California. Ray Croc s-a alăturat afacerii ca agent în 1955, a cumpărat ulterior lanţul de restaurante şi a supravegheat extinderea la nivel mondial.
Gigantul producător japonez Nissan Motor Company a apărut în iunie 1934, după preluarea companiei Datsuns. Până în 1960, firma şi-a creat un renume pe piaţa din SUA, cu Datsun Roadster.
Cu un slogan precum "Tu apeşi pe buton, noi facem restul", George Eastman a pus în mâinile consumatorilor din toată lumea prima cameră foto simplă în 1888. După mai mulţi ani de dominare a pieţei, compania Kodak a eşuat în era digitală şi a fost nevoită să solicite intrarea în insolvenţă în ianuarie 2012.
Proiectul Mozilla a apărut în 1998. În primul an de existenţă, o nouă comunitate de membri a contribuit la funcţionarea acestui browser. După mai mulţi ani de dezvoltare, Mozilla 1.0 a fost prezentat în 2002. Până în acel moment, peste 90 la sută dintre internauţi foloseau motorul de căutare Internet Explorer.
Grupul IT Apple a început ca Apple Computers inc în 1976, fiind creaţia prietenilor Steve Jobs, Steve Wozniak şi Ronald Wayne. Compania a fost creată în garajul casei lui Jobs din California, iar logo-ul iniţial era o referinţă la legea atracţiei universale a lui Isaac Newton. Cinci decenii mai târziu, produsele companiei, precum computerele, iPod-urile, iPad-urile şi iPhone-urile sunt un must-have, iar valoarea firmei a ajuns la 600 de miliarde de dolari.
Compania japoneză Canon a fost fondată în 1934, cu numele Kwanon, după numele unei zeiţe budiste. În următorul an, numele a fost schimbat în Canon odată cu lansarea primei camere de 35mm. Jumătate de secol mai târziu, compania a lansat prima sa cameră digitală. În 2012, Canon se bucură de 20 la sută din cota de piaţă a camerelor digitale, oferind sute de modele pentru amatori şi profesionişti. În 2007, compania a vândut peste 250 de milioane de camere video, mai multe decât orice altă firmă.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: Cu cât ești mai dezamăgit, cu atât trebuie să mergi duminică la vot și să pui ștampila exclusiv pe alb!
Citește pe www.zf.ro: Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta din filmele pentru adulți s-a cuplat cu un milionar controversat din fotbal
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe