Madonna şi fiica ei Lourdes creează haine pentru copii

O colecţie de haine prêt-à-porter pentru copii creată de cântăreaţa Madonna împreună cu fiica ei Lourdes va fi pusă în vânzare în luna august, în SUA, graţie unui contract exclusiv încheiat cu un mare lanţ de magazine, a anunţat, miercuri, directorul de marketing al grupului.

Urmărește
380 afișări
Imaginea articolului Madonna şi fiica ei Lourdes creează haine pentru copii

Madonna şi fiica ei Lourdes creează haine pentru copii (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Macy's, unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine din Statele Unite ale Americii, va distribui, începând din august 2010, în cele peste 200 de magazine ale sale, dar şi pe site-ul său oficial, pantaloni, tricouri, ghiozdane şi alte accesorii ale acestei colecţii intitulate "Material Girl", una dintre poreclele cântăreţei în anii '80. Aceasta este considerată drept "o colecţie a începutului unui nou an şcolar".

"«Material Girl» va fi o marcă dinamică şi exclusivă a grupului Macy's", a declarat Jeff Gennette, directorul de marketing al acestui grup.

"Madonna este o legendă a modei care poate să aducă noi surse de inspiraţie pentru tinerii noştri clienţi", a adăugat Jeff Gennette.

Colecţia "Material Girl", care este, totodată, numele unei piese de pe albumul "Like A Virgin" al Madonnei, a fost concepută şi desenată de renumita cântăreaţă americană şi de fiica ei, Lourdes, în vârstă de 13 ani, în colaborare cu o companie de textile, Iconix Brand Group.

Articolele din această colecţie vor avea preţuri de vânzare cuprinse între 12 şi 40 de dolari, considerate extrem de accesibile, comparativ cu preţurile afişate de magazinele specializate în articole pentru copii.

Madonna, care este şi o autoare de romane pentru copii, a mărturisit recent că nu se va opri la această primă colecţie.

Colecţia "Material Girl" va evolua într-un brand de produse de frumuseţe, începând din 2011, iar aceasta "este doar prima dintr-o serie de mărci pe care le vom lansa în urma acestui parteneriat cu Madonna", a declarat Neil Cole, preşedintele Iconix Brand Group.

Descrisă de numeroase ori drept "una dintre cele mai bune artiste pop ale tuturor timpurilor", numită şi "Queen of Pop (Regina Pop-ului)", Madonna este şi cea mai bine vândută cântăreaţă a secolului XX, potrivit Recording Industry Association of America, cu peste 200 de milioane de albume vândute în întreaga lume. În martie anul trecut, ea a fost inclusă în Rock and Roll Hall of Fame.

În august anul trecut, Madonna a concertat la Bucureşti, în cadrul turneului "Sticky & Sweet".

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici