Mamaia, promovată de Mazăre prin logo-uri cu fete la plajă sau în club - FOTO

Primăria Constanţa a creat mai multe "embleme" pentru promovarea staţiunii Mamaia, a spus primarul Radu Mazăre, care a precizat că agenţii economici le pot folosi gratuit pentru a inscripţiona tricouri sau şepci, unul din logo-uri înfăţişând două fete urmărite cu un binoclu când fac plajă.

Urmărește
940 afișări
Imaginea articolului Mamaia, promovată de Mazăre prin logo-uri cu fete la plajă sau în club - FOTO

Mamaia, promovată de Mazăre prin logo-uri cu fete la plajă sau în club - FOTO

Consilierii locali au aprobat, în cadrul şedinţei de miercuri, un proiect prin care agenţii economici din Constanţa pot folosi conceptul "Mamaia Style", pentru promovarea staţiunii, transmite corespondentul MEDIAFAX.

Primarul Radu Mazăre a declarat, miercuri, la finalul şedinţei Consiliului Local Constanţa, că a dorit ca şi în Mamaia să existe diverse produse inscripţionate cu numele staţiunii, aşa cum sunt în străinătate.

"Am dat acceptul persoanelor fizice sau juridice şi îi şi invit cu ocazia asta să vină să folosească din emblemele pe care noi, împreună cu Asociaţia Litoral, le-am făcut pentru vara aceasta şi pentru staţiunea Mamaia şi poate pentru anii următori. Am constatat că, plimbându-te prin staţiune de la Varna până la Monte Carlo şi până la Phuket, găseşti peste tot tricouri, şepci, fel de fel de haine de vară inscripţionate cu staţiunea respectivă, noi nu avem aşa ceva. Asociaţia Litoral a plătit la o companie mare, internaţională, ne-a creat aceste concepte şi dăm voie gratuit firmelor să facă şi să inscripţioneze, să folosească aceste layout-uri", a afirmat Radu Mazăre.

El a explicat că agenţii economici care vor să inscripţioneze diverse produse cu aceste embleme trebuie să vină la Primăria Constanţa, să primească acceptul unei comisii, apoi le pot produce şi comercializa aşa cum doresc.

"Firmele vin la Primărie sau la Asociaţia Patronală, le iau de acolo, pentru că ele sunt într-un anumit format electronic, se duc, discută cu producătorii de tricouri şi cu cei care fac imprimeurile, că sunt fotografii, că sunt brodate, că sunt desenate, vin la Primărie, arată comisiei cum vor apărea şi cum vor fi lucrate şi scoase la vânzare. Nu ne interesează cu cât le produc, cu cât le vând, primesc acest accept, pentru că logo-urile sunt ale Primăriei şi ale Asociaţiei Litoral şi nu le poate folosi nimeni fără a ceda acest drept de autor, după care le pun în vânzare", a spus primarul Constanţei.

Mazăre a precizat că cel mai mult îi plac logo-urile "Safari" şi "Bird watching" - prima înfăţişează două tinere care se află în club, iar cea de-a doua prezintă două fete urmărite cu un binoclu când fac plajă.

"Avem mai multe, ce putem regăsi în Mamaia: safari, valuri...(...) Domnişoarele trebuiesc vânate, sunt nişte gazele care trebuiesc vânate. Avem «Bird watching», pot veni spre zona Vadu oameni mai în etate să se uite cu binoclul după păsăretul de acolo sau mai tinerei să se uite şi ei după păsările de pe plajă", a explicat Radu Mazăre, râzând.

Costul pentru realizarea campaniei "Mamaia Style", lansată în martie, la Târgul de Turism al României, a fost de 12.500 de euro, bani din taxa de promovare a staţiunii Mamaia, a declarat Corina Martin, preşedintele Asociaţiei Litoral – Delta Dunării.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici