Matt Damon a câştigat 3 milioane de dolari pentru o apariţie într-o reclamă la Nespresso

Publicat: 11 11. 2013, 17:39
Actualizat: 24 03. 2014, 13:16

Matt este una dintre puţinele vedete de la Hollywood care a refuzat majoritatea ofertelor pentru reclame care promovează diverse produse. Dar această ofertă a fost însoţită de un onorariu imens şi de faptul că lucrează cu oameni în care are încredere, producătorul lungmetrajului «The Monuments Men» Grant Heslov şi George Clooney, partenerul său din film”, a declarat o sursă pentru publicaţia The New York Post, informează contactmusic.com.

George Clooney este imaginea brandului Nestlé în afara Statelor Unite din 2006 şi noua reclamă mizează pe farmecul său irezistibil.

În noua reclamă la Nespresso, intitulată „În numele plăcerii”, George Clooney este păcălit de o femeie atrăgătoare care vrea să îşi bea cafeaua singură şi trimite un grup de fane ale actorului care să îl asalteze, astfel încât să fie lăsată în pace.

Matt Damon apare în versiunea mai scurtă a reclamei, în care de data aceasta, George Clooney este cel care vrea să îşi bea liniştit cafeaua şi trimite femeile pe urmele prietenului său.

Francizele cinematografice „Ocean’s” şi „Jason Bourne” i-au adus actorului Matt Damon statutul de star la Hollywood şi, totodată, numeroase colaborări cu regizori şi actori de succes. Astfel, Matt Damon a jucat, printre altele, în „Cârtiţa”, regizat de Martin Scorsese, „Agenţia secretă”, de Robert de Niro, şi „Syriana”, de Stephen Gaghan. El apare şi pe afişul filmului „Informatorul!/ The Informant!”, regizat de Steven Soderbergh, în drama „Invictus”, regizată de Clint Eastwood, dar şi în „Fraţii Grimm”, de Terry Gilliam, lansat în 2005.

Recent, Matt Damon a jucat alături de Jodie Foster în superproducţia hollywoodiană „Elysium”, care transpune lupta de clasă dintre milioane de pământeni săraci rămaşi pe Terra, devenită în anul 2154 o planetă cu resurse epuizate aproape complet, şi clasa super-bogaţilor, care trăiesc lipsiţi de griji pe staţia spaţială Elysium.