Lanţul de restaurante testează această idee în 328 de restaurante din Texas, Statele Unite, după ce clienţii din Oklahoma au reacţionat pozitiv la noile produse, notează BM.
Principalul rival al McDonald’s din Statele Unite, lanţul Wendy’s, se foloseşte de mult timp de ideea produselor proaspete pentru a se distanţa de ideea de fast-food.
McDonald’s s-a bazat ani de-a rândul pe un lanţ de furnizori care produc, îngheaţă şi apoi distribuie bucăţile de carne folosite în peste 14.000 de restaurante.
„Sunt îngrijorat cu privire la siguranţa alimentelor şi la eforturile necesare pentru a servi un număr mare de clienţi foarte repede”, şi-a exprimat părerea unul dintre francizaţi, în vreme ce un altul a trimis următorul mesaj: „Mulţi clienţi percep alimentele îngheţate ca fiind mai sigure. Percepţia este totul”.
Citeşte şi: Motivul INCREDIBIL pentru care un inginer nu îşi găseşte un loc de muncă. Numele său îi sperie pe toţi
Citeşte şi: Katy Perry a mărturisit ce lumea bănuia de mult. Cât din melodia „Am sărutat o fată şi mi-a plăcut“ e adevărat
Citeşte şi: ECHINOCŢIUL DE PRIMĂVARĂ 2017. După prima zi a primăverii, durata zilei va fi în continuă creştere faţă de cea a nopţii
Citeşte şi: Un model atipic din revistele pentru bărbaţii. A lucrat la Casa Albă şi acum vrea o funcţie în Congres